25 būdai, kaip į interneto svetainę pritraukti daugiau lankytojų
Nuolatinis lankytojų srautas yra gyvybiškai svarbus kiekvienam verslui. Viskas prasideda nuo srauto. Žinoma, konversijos taip pat yra svarbios. Tačiau jei nerasite būdo kaip pritraukti lankytojus į savo puslapį, jos bus bevertės. Niekam ne paslaptis, kad, norint padidinti srautą, dabar galima už jį sumokėti, tačiau tai tikrai nėra vienintelis būdas jam padidinti.
Kaip yra iš tikrųjų? Organinis srautas konvertuojasi nuo dešimties iki trylikos kartų geriau už mokamą srautą. Natūralu, kad kai kas nors randa jus, jūsų produktą ar paslaugą organiškai, motyvacija pirkti būna kur kas didesnė. Kodėl? Nes visi žino, kad jeigu už jus garantavo „Google“, vadinasi, jūsų parduodama prekė turi būti gera.
Tačiau, kad ir ką pasirinktumėte srautui į savo interneto svetainę padidinti – organines ar mokamas strategijas – pirmiausia turite „pakloti“ pamatus. Suprasti, kaip pritraukti tą naudingąjį srautą, yra tik pusė darbo. Pagrindinis darbas, kurį reikia atlikti, yra tokį srautą pritraukti.
Jūsų interneto svetainės srauto didinimas
Prieš ką nors darydami, būtinai turite sekti ir analizuoti savo rezultatus. Negalite didinti savo srauto, jeigu nežinote, nuo ko pradėti. Trys dalykai, kuruos jums reikia įdiegti, kad galėtumėte viską stebėti, yra:
- „Google Analytics“
- „Google Search Console“
- AMP (angl. Accelerated Mobile Pages Project) analizės įrankis (skirtas mobiliesiems prietaisams)
Kai viskas jau paruošta, sekite sesijas ir nukreipimo puslapius. Tokiu būdu sužinosite, kiek kartų iš tikrųjų žmonės lankėsi jūsų svetainėje, ir per kokius puslapius jie atėjo. „Google Search Console“ pagalba galėsite susieti kiekvieno iš tokių apsilankymų raktažodžius su tuo, kaip dažnai jie buvo rodomi ir kiek buvo jų paspaudimų.
1. Mokamos reklamos
Mokamos reklamos yra akivaizdus požiūris į srauto didinimą. Galite jas tiesiog atsukti kaip čiaupą. Bet jeigu pasineriate į „Facebook“, „Google AdWords“ arba „YouTube“ ir kt. reklamas, įsitikinkite, ar jūsų pardavimų kanalas „neprakiuręs“, nes gali būti, kad veltui švaistote savo laiką ir pinigus, siųsdami mokamą srautą į savo svetainę.
Štai čia jums reikia užtikrinti tinkamus nukreipimo puslapius ir kanalus, kurie padeda paversti jūsų srautą į potencialius klientus arba pirkėjus. Be šito jūs greičiausiai švaistote savo laiką.
2. Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO)
Darbas, susijęs su SEO, reikalauja drąsos ir didžiulių pastangų. Tačiau, jeigu norite laikui bėgant padidinti savo srautą, jūs galite lengvai įgyvendinti SEO strategiją kartu su mokamos reklamos strategija.
Organiniam srautui būdinga tai, kad jis konvertuojasi 10 – 13 kartų labiau ir stipriau už mokamą srautą. Be to, jis nemokamas. Kalbant apie šiam darbui reikalingų įgūdžių formavimą, verta pasirinkti gerą SEO mokymo kursą ir, negailint laiko, gerai įsisavinti visas tinklalapių optimizavimo subtilybes arba jums gali praversti profesionalios SEO paslaugos, teikiamos šią sritį gerai išmanančių specialistų.
3. Didinkite savo tinklalapio spartą
Tinklalapio sparta yra labai svarbus veiksnys, susijęs su aktualumu. Jūsų tinklalapis yra daug aktualesnis, jeigu jis greitai atsidaro. Tam reikia susirasti gerą CDN tinklą, kaip antai „Amazon CloudFront“ ir kt. CDN padeda platinti jūsų turinį viso pasaulio serveriuose ir pateikti jį artimiausiam lankytojui. Be to, norėdami padidinti savo tinklalapio spartą, galite sumažinti ir optimizuoti nuotraukas (paveikslėlius) bei išspręsti „Google PageSpeed Insights“ pateikiamas klaidas.
4. Optimizavimas mobiliesiems įrenginiams
Šiandien turime labai didelį dėmesį skirti mobiliajai tinklalapio versijai, kadangi vis mažiau žmonių jungiasi prie interneto, naudodamiesi kompiuteriais. Jeigu jūsų tinklalapis nėra optimizuotas mobiliesiems įrenginiams, jūs prarandate didelį srautą.
5. Įdiekite pakartotinės rinkodaros pikselius
Pakartotinės rinkodaros pikseliai taip pat gali padidinti srautą į jūsų tinklalapį, ir tas srautas bus ne „šaltas“, o „šiltas“. Jeigu srautas yra „šiltas“, yra didesnė tikimybė, kad jis konvertuosis. Įdiekite „Facebook“ arba „Google“ pikselius savo tinklalapyje, kad galėtumėte pakartotinai pritraukti lankytojus, sekdami juos reklamų pagalba.
6. Rašykite tinklaraštį
Tinklaraštis, žinoma, yra labai svarbi, tačiau ne paskutinė priemonė. Jeigu savo tinklalapyje nuturite tinklaraščio, neatidėliodami pradėkite jį rašyti. Jeigu prie jo dirbsite negailėdami jėgų ir laiko, netrukus į jūsų tinklalapį pradės plūsti didelis lankytojų srautas, tačiau turite dirbti nuosekliai, nedarydami pertraukų kas kelias savaites ar mėnesius, nes tada rezultato nepasieksite.
7. Atnaujinkite pasenusį svetainės turinį
Jeigu jūsų svetainėje tinklaraščio turinys paseno, atnaujinkite jį ir padarykite aktualiu. Pasenęs turinys yra bevertis. Jeigu turinys paseno, turite rasti būdą, kaip padaryti jį aktualesniu. Tam nereikės didelių pastangų, o „Google“ bus pasiųsti galinti signalai apie jūsų turinio aktualumą ir, laikui bėgant, jūsų tinklalapio srautas padidės.
8. Nebeveikiančių nuorodų atkūrimo strategija
Vienas iš būdų padidinti jūsų tinklalapio srautui yra nebeveikiančių nuorodų atkūrimas. Pavyzdžiui, galite apsilankyti tokio tipo puslapyje kaip „Wikipedia“, paieškoti nebeveikiančių nuorodų ir pakeisti jas kokybišku turiniu, pirmiausia išanalizavus seną turinį „Wayback Machine“ pagalba. Tada jį pakeisti panašiu kokybišku turiniu ir susisiekti su puslapio redaktoriumi dėl pakeitimo. Nors garantijų nėra, bet jei tai pasiteisina – tampa galinga priemone.
9. Įžymybių rinkodaros paslaugos
Įžymybių rinkodaros paslaugos įvairiose socialinės žiniasklaidos platformose ir tinklaraščiuose gali padėti greitai iškomunikuoti jūsų žinutę masinei auditorijai. Nors jums gali tekti sumokėti už galimybę naudotis šia priemone, ji gali padėti pritraukti didelį srautą ir padidinti pardavimus.
10. Komentarai tinklaraščiuose
Komentaras tinklaraštyje yra gana paprastas būdas padidinti srautui į bet kurią svetainę. Jeigu jūs paskelbiate komentarą svetainėje, kuri turi labai daug lankytojų, jūsų srauto duomenys turėtų pagerėti. Galite padaryti dar geriau, užtikrindami, kad tinklaraštis būtų aktualus arba susijęs su jūsų veikla. Gali būti sunku įtikinti populiarius tinklaraščius ir jų rašytojus palikti jūsų komentarą jų svetainėje, bet jeigu jums pavyks, pamatysite, kad stengtis tikrai buvo verta.
11. „Facebook“ puslapiai ir grupės
Suradę atitinkamus „Facebook“ puslapius ir grupes, rašykite komentarus ir bendraukite su kitais. Nenaudokite brukalų ir reklamos, bent jau iš pradžių – tiesiog rašykite komentarus ir bendraukite. Kurkite vertę. Ir tik tada, kai atsiras tinkama proga, nukreipkite juos į atitinkamą turinio dalį savo svetainėje, kuri padės papildyti vystomą pokalbį. Jeigu viską padarysite teisingai, galite pritraukti reikiamus lankytojus, kurie neužilgo gali tapti jūsų klientais.
12. „Instagram“ srautas
„Instagram“ yra puikus būdas papildomam srautui į savo svetainę pritraukti. Talpinant nuotraukas ar bendraujant su kitais, rekomenduojama naudoti atitinkamas žymas (angl. hashtags), taip pat naudinga rašyti komentarus apie kitas svarbias nuotraukas ir paveikslėlius, priklausančius tiems, kurie turi daug sekėjų. Tačiau labai svarbu nepradėti reklamuoti kiekvieno savo paskelbiamo įrašo. Vertę reikėtų padidinti santykiu 3:1. Trys vertingi įrašai vienam reklaminiam įrašui.
13. Pasiūlymai su „nemokamu priedu“
Tokio pobūdžio pasiūlymai yra puikus būdas pritraukti srautui į bet kurią svetainę ar paskatinti pasinaudoti taikomu pasiūlymu. Jie padeda identifikuoti pirkėjus, o jų galia slypi žodyje „nemokami“. Kaip rodo daugelis tyrimų, žodis „nemokamai“ gerokai padidina motyvaciją.
14. „Tripwire“
„Tripwire“ terminą įvedė Perry Belcher, vienas iš „Digital Marketer“ „Native Commerce“ įkūrėjų. Tai mažos vertės pirminis pasiūlymas, kurio kaina svyruoja vidutiniškai nuo 5 iki 30 EUR arba kartais gali būti vos 1 euras. Kokia esmė? Jie padeda pritraukti žmones į jūsų erdvę ir vesti juos aukštyn jūsų vertės pakopomis. Tai nedidelės vertės pirminiai pasiūlymai, kurie atveda žmones į jūsų verslą ir padeda lengviau parduoti nei tuo atveju, kai iš karto pateikiamas brangesnis pasiūlymas.
15. El. pašto rinkodara
El. pašto rinkodara tebėra vienas iš geriausių būdų, kuriais galima pasinaudoti ne tik tam, kad užsidirbtumėte pinigų internetu, bet ir tam, kad sudomintumėte tuo, ką siūlote ir pritrauktumėte daugiau lankytojų.
TAIP PAT SKAITYKITE: „5 būdai, kaip elektroninio pašto rinkodara gali padėti sparčiai pakilti į aukštesnes pozicijas“
16. „YouTube“ rinkodara
Visi gerai žino, kokia galinga priemonė yra „YouTube“, tačiau žmonių, pasitikinčių savimi tiek, kad galėtų čia reklamuotis ir kurti „YouTube“ vaizdo medžiagą, tikrai nėra daug. Tačiau, atsižvelgiant į didelį „YouTube“ lankytojų skaičių ir į tai, kad tai yra antrą vietą po „Google“ užimanti paieškos sistema, šia platforma turėtų naudotis daugiau žmonių. Stenkitės sukurti mokomąją vaizdo medžiagą, kuri sukuria didelę pridėtinę vertę, ir darykite tai dažnai.
17. Organizuokite vaizdo seminarus
Vaizdo seminarai yra labai veiksminga priemonė ne tik reikiamam srautui pritraukti, bet ir apsilankymų svetainėje skaičiui padidinti. Be to, jie gali padėti greitai užsidirbti pinigų. Nesvarbu, ką parduodate, bet jeigu naudositės teisinga vaizdo seminarų formule, galite užsidirbti šimtus tūkstančių tikrąja to žodžio prasme.
18. Rinkodaros konferencijų rėmimas
Jeigu norite padidinti srautą ir pritraukti daugiau lankytojų į savo svetainę ir verslą, viena iš pagrindinių priemonių yra rinkodaros konferencijos. Tai greitas ir lengvas būdas pasiekti potencialiems klientams. Be to, jums gali pavykti susitikti su rinkos lyderiais, kurie gali jums padėti, tapdami partneriais.
19. Atlikite konkretaus sektoriaus tyrimus ir dalykitės jais
Galite atlikti tyrimus arba apklausas ir dalytis jų rezultatais. Svarbu, kad jie būtų susiję su konkrečiu sektoriumi. Jeigu reikia, šiam darbui pasitelkite rinkodaros profesionalus. Išanalizuokite rinką, surinkite tam tikrus statistinius duomenis, kurie gali padėti priimti sprendimus jūsų rinkoje, ir pasidalykite jais su kitais.
20. Kurkite infografikus
Infografikai – tai puikus bet kurio verslo viešinimo būdas. Kurkite infografikus, remdamiesi jūsų temai arba sektoriui aktualiais tyrimais ir dalykitės ja su kitais. Pasisamdykite dizainerį ir sukurkite kokybišką ir ilgalaikį produktą – ne tokį, kurį reikėtų greitai išmesti.
21. „LinkedIn“ straipsnių publikavimas
„LinkedIn“ galima naudotis kaip platforma, padedančia plačiau supažindinti su tam tikra tema. „LinkedIn“ yra labai populiari ir patikima svetainė. Teisingai adresavus straipsnį reikiamai auditorijai, į jūsų svetainę jis gali pritraukti didelį srautą. Rekomenduojama naudoti „ilgą“ formatą ir specifinius raktažodžius ir būtinai orientuotis į auditoriją, kurią norima pasiekti.
22. Naudokite „klausimų – atsakymų“ svetaines
Tokios svetainės kaip „Quora“ turi daugybę sekėjų, todėl ir jums gali padėti pasiekti platesnę auditoriją ir nesunkiai bei greitai padidinti srautą į savo svetainę, nesumokėjus nei cento. Apsilankykite „klausimų – atsakymų“ svetainėse ir paieškokite savo verslui, sektoriui ar rinkos nišai aktualių klausimų. Atsakykite į juos išsamiai, pabaigoje pateikdami aktualią nuorodą.
23. Būkite aktyvūs „Reddit“ platformoje
Dar viena virtualioje erdvėje labai populiari platforma yra „Reddit“. Pasinaudokite ja, aktyviai joje dalyvaudami, bendraudami, rašydami komentarus ir talpindami įrašus. Nenaudokite brukalų, ypač pradžioje. Išlikdami mandagūs ir taktiški, prieš ką nors reklamuodami, talpinkite kokybiškus įrašus.
24. „Slideshare“ skaidrės
„Slideshare“ – tai dar viena puiki ir nemokama svetainė, kuri gali padėti padidinti srautą į jūsų puslapį. Be to, jei viską padarysite teisingai, jūsų skaidrės gali pasklisti. Šiuo atveju kalbame apie „PowerPoint“ prezentacijas. Kurkite turinį, kuriuo galima dalytis, ir kuris patiks jūsų auditorijai, įtraukdami aktualias nuorodas, sugrąžinančias į jūsų puslapį.
25. „Medium“ straipsniai
Dar viena labai populiari visiems atvira svetainė yra „Medium“. Joje galima patalpinti savo turinį, pristatyti savo verslą ir tuo pačiu pritraukti didesnį srautą į savo puslapį, sukuriant papildomą vertę. „Medium“ tinka konsultacijoms arba pristatymams bei kitam didelės apimties turiniui, kuris bus naudingas jūsų auditorijai.