+370 62 997766
       APIE MUS      D.U.K.
Kreipkitės dėl SEO konsultacijos KONSULTUOTIS

Vidinis SEO užtikrina, kad visi jūsų internetinio projekto puslapiai, turinys, pavadinimai, žymos, bendra struktūra ir programinis kodas būtų tinkamai optimizuoti pasirinktiems tiksliniams raktažodžiams.

Pagrindiniai vidinės tinklalapio optimizacijos elementai

Siekiant, kad paieškos sistema imtų teigiamai vertinti vidinę jūsų tinklalapio būklę, negalima pamiršti šių svarbių elementų.

TINKLALAPIO TURINYS

RAKTAŽODŽIŲ ANALIZĖ

1. Kiekvienam internetiniam projektui yra būtina išsami raktažodžių analizė, kuri padeda nustatyti, kokius raktinius žodžius pasitelkę interneto vartotojai gali rasti jūsų tinklalapį. Tai yra labai svarbi vidinės tinklalapio optimizacijos sudedamoji dalis.

TURINIO KOKYBĖ

2. Jūsų internetinis tinklalapis turėtų būti užpildytas pakankamai kokybišku, naudingu ir informatyviu turiniu – priešingu atveju nebus įmanoma užtikrinti vidinio SEO kokybės.

OPTIMALU

3. Tinklalapyje skelbiamas turinys turi būti išbaigtas ir aiškus, o jo apimtis – optimali (nei per daug glausta, nei per didelė).

TURINIO RŪŠYS

4. Interneto vartotojai jūsų tinklalapyje turėtų rasti skirtingų rūšių turinį, t.y. tekstinę informaciją, nuotraukas, vaizdo medžiagą ir kt.

RAKTAŽODŽIAI

5. Remiantis atliktos raktažodžių analizės duomenimis, tinklalapyje turėtų būti žodžių ir frazių, padedančių į tinklalapį atvesti tikslinius interneto vartotojus.

AKTUALUMAS

6. Tinklalapio turinys turėtų būti reguliariai atnaujinamas, o publikuojama informacinė medžiaga atitikti vartotojams pačias aktualiausias temas.

ATSAKYMAI

7. Jūsų tinklalapio turinys turi atsakyti į tiksliniams vartotojams kylančius klausimus (kurie atitinka paieškos sistemoje vartotojų naudojamas užklausas).

TINKLALAPIO TURINIO SVARBA

Dažnai užduodamas vienas ir tas pats klausimas – kiek turinio reikėtų naudoti savo tinklalapyje? Ir nors universalaus atsakymo į jį nėra, vis dėlto, į šį klausimą mes turime labai aiškų atsakymą – turinio turi būti tiek, kad jūsų tinklalapio lankytojas rastų tai, ko ieško, ir liktų patenkintas. Tinklalapio turinys turi būti labai gerai apgalvotas, suformuluotas, perteiktas ir pritaikytas tiksliniam vartotojui. Todėl reikėtų pateikti tiek turinio, kad jo užtektų atsakyti į visus jūsų vartotojams kylančius klausimus. Be to, tinklalapio turinys turėtų būti orientuotas į jums aktualiausius raktažodžius ir pritaikytas konkrečiai rinkai.

 

TINKLALAPIO ARCHITEKTŪRA

ARCHITEKTŪROS SVARBA

Nors vidinis SEO ir kokybiškas turinys yra du vienas nuo kito neatsiejami veiksniai, vidinė tinklalapio optimizacija  neįsivaizduojama ir be tinkamos vidinės tinklalapio architektūros, atitinkančios „Google“ paieškos sistemos standartus. Tai svarbu tiek paieškos sistemoms, tiek ir patiems vartotojams, kurie, naršydami internete, tikisi apsilankyti jų lūkesčius atitinkančiuose tinklalapiuose, kuriuose patogu naršyti ir kurie pasižymi intuityviomis funkcijomis, didele sparta ir kitais privalumais, neatsiejamais nuo šiuolaikiško ir profesionaliai suprojektuoto internetinio tinklalapio. Todėl vertėtų pasirūpinti tuo, kas gali turėti tiesioginį poveikį jūsų tinklalapio pozicijoms ir teigiamam vartotojų požiūriui.

 

NARŠYMAS IR INDEKSAVIMAS

1. Būtina pasirūpinti, kad paieškos sistemų „robotai“ galėtų lengvai „naršyti“ jūsų tinklalapyje ir indeksuoti jame esančius puslapius bei juose skelbiamą turinį.

VARTOTOJO PATIRTIS (UX)

2. Jūsų tinklalapio vartotojams turėtų būti paprasta naršyti, o tinklalapio struktūra ir visi jame esantys elementai – lengvai suprantami ir intuityvūs.

GREITIS

3. Kompiuteriams ir mobiliesiems įrenginiams pritaikytos tinklalapio versijos turėtų užsikrauti kaip įmanoma greičiau.

VIDINĖS NUORODOS (URL)

4. Tinklalapio vidinės nuorodos turėtų atitikti vidinių puslapių turinį ir tikslinius raktažodžius.

MOBILIOJI VERSIJA

5. Jūsų tinklalapis turėtų puikiai veikti ne tik kompiuteriuose, bet ir mobiliuosiuose įrenginiuose, todėl mobilioji tinklalapio versija yra būtina.

HTTPS

6. Šiuolaikinis tinklalapis turėtų naudoti HTTPS protokolą, tam, kad lankytojams suteiktų saugią prieigą.

PASIKARTOJANTIS TURINYS

7. Tinklalapyje neturėtų būti pasikartojančio („dublikuoto“) turinio, o jei tai neišvengiama – šis klausimas turėtų būti išspręstas pagal paieškos sistemos rekomendacijas.

ŽALINGOS PRAKTIKOS VENGIMAS

8. Tinklalapyje jokiu būdu negali būti vidinių puslapių, kurių vieni matomi interneto vartotojams, o kiti – tik paieškos sistemoms.

TINKLALAPIO „HTML“

„META“ PAVADINIMAI

1. Puslapių „meta“ pavadinimų žymose turėtų būti raktažodžių, susijusių su konkretaus puslapio tema.

„META“ APRAŠYMAI

2. „Meta“ aprašymų žymos turi labai tiksliai apibūdinti kiekvieno puslapio turinį.

STRUKTŪRA

3. Tinklalapyje reikia naudoti įvairius struktūrinius elementus, padedančius tinkamai paskirstyti turinį.

ANTRAŠTĖS

4. Puslapių antraštėse turi būti naudojami tiksliniai raktažodžiai.

PROPORCINGUMAS

5. Tinklalapyje jokiu būdu neturi būti per daug tikslinių raktažodžių, pagal kuriuos norite būti rasti vartotojų, besinaudojančių internetine paieškos sistema. Raktažodžiai turėtų būti vartojami proporcingai.

ŽALINGOS PRAKTIKOS VENGIMAS

6. Tinklalapyje negalima naudoti spalvų ar tam tikrų dizaino elementų, kurie skirti „paslėpti“ nuo tinklalapio lankytojų tikslinius raktažodžius, kuriems optimizuojamas tinklalapis.

KODAS IR „META“ DUOMENYS

Svarbu daug dėmesio skirti tinklalapio kodo sutvarkymui, tikslinių „meta“ duomenų sukūrimui ir pateikimui, antraščių išdėstymui ir natūraliam aktualiausių raktažodžių panaudojimui.

//www.loris.lt/wp-content/uploads/2016/07/service-detail-2-3.png

Susisiekite su mumis

Nors pastarieji yra vieni iš pagrindinių elementų, vidinė tinklalapio optimizacija (vidinis SEO) turi ir kur kas daugiau įvairių sudedamųjų dalių, todėl, jei norite profesionaliai išspręsti visus vidinės optimizacijos klausimus, po kurių turėtų būti atliekama išorinė tinklalapio optimizacija (išorinis SEO), kreipkitės užpildę kontaktinę formą, telefonu +370 62 997766 arba el. paštu info@loris.lt.






SEO srities specialistai

„Rezultatai pasiekti laiku, pozicijos stabilios, komunikacija sklandi, ataskaitos reguliarios ir išsamios. SEO srities specialistai.“

Eglė Pukytė / E-komercijos projektų vadovė, TopBeauty.lt

Atnešė pačius geriausius ir svarbiausia ilgalaikius rezultatus

„Protingai sudėliota SEO kampanija mūsų atveju atnešė pačius geriausius ir svarbiausia ilgalaikius rezultatus. Esame laimingi pradėję dirbti kartu ir toliau sparčiai augindami verslą išnaudosime vis daugiau galimybių.“

E. Stanelis / Direktorius, www.vokiskaideja.lt

Parduoda ne pažadus, o realius rezultatus

„SEO kompanija Loris - puikus partneris svetainių optimizavimo srityje. Stipriai matoma, kad dirba žmonės puikiai išmanantys savo sritį, užsakymus atlieka greitai, o problemas padeda išspręsti profesionaliai. Parduoda ne pažadus, o realius rezultatus. Tik teigiamos rekomendacijos.“

Vitas L. / Skelbimų portalo LabaiGerai.lt kolektyvo vardu

Puiki kokybė

„Loris.lt paslaugomis teko naudotis jau ne kartą, neabejotinai jomis naudosimės ir ateityje. Puiki kokybė, laiku atliekamas darbas, išsamios ataskaitos ir svarbiausia pastebimi rezultatai paieškos sistemose. Didelis dėkui!“

Laurynas Rašimas / UAB "Heksimus", El. komercijos specialistas

Efektyvios SEO paslaugos

„Kokybiškos ir efektyvios SEO paslaugos už gerą kainą. Malonu bendradarbiauti.“

Edmundas Litvinas / www.didysisvestuviukatalogas.lt

Esame patenkinti atliekamų paslaugų kokybe

„Užsakinėjame įvairios paskirties straipsnius, esame patenkinti atliekamų paslaugų kokybe bei personalo aptarnavimu. Darbai atliekami greitai ir kokybiškai. Kaina atitinka kokybę.“

Marius Strelčiūnas / UAB "MLVS" vadybininkas, www.aliejauspresai.lt, www.mlvs.info

Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image