+370 62 997766
       APIE „LORĮ“      D.U.K.     SEO WIKI
Kreipkitės dėl PROFESIONALIOS SEO KONSULTACIJOS KONSULTUOTIS

service-detail-1SEO paslaugos yra šiuolaikinio verslo sėkmės garantas. SEO – tai internetinių svetainių optimizavimas paieškos sistemoms, siekiant aplenkti savo konkurentus ir pagal raktinius žodžius pakilti į aukščiausias „Google“ paieškos sistemos pozicijas, pritraukiant vis daugiau lankytojų.

Užtikriname efektyviai veikiančios ir etiškomis praktikomis paremtos SEO strategijos sukūrimą ir sistemingą jos įgyvendinimą, padedantį pasiekti geriausias pozicijas „Google“ paieškos sistemoje. Visuomet orientuojamės į individualius klientų poreikius, todėl lengvai prisitaikome ir bet kurią situaciją pakreipiame klientų naudai.

SEO yra šiuolaikinės skaitmeninės rinkodaros pagrindas. Todėl nei viena internetinio marketingo kampanija neturėtų būti formuojama be internetinio projekto optimizavimo paieškos sistemoms. Galime pasiūlyti jums individualius ir jūsų lūkesčius atitinkančius SEO paslaugų paketus, kurie padės pasiekti norimų rezultatų.

Gaukite pasiūlymą

...ir tapkite savo RINKOS LYDERIAIS

5 svarbios priežastys, kodėl jums reikalingos SEO paslaugos

SEO PASLAUGOS - SĖKMĖS GARANTAS

Nors šiuolaikinėje rinkoje egzistuoja ne viena priemonė, kuri gali padėti pritraukti daugiau vartotojų – lankytojai, kurie atkeliauja iš „Google“ paieškos sistemos, yra nuolatiniai ir visai nemokami. Investuodami į profesionalias SEO paslaugas, jūs investuojate į sėkmingą savo verslo ateitį.

1. POZICIJOS

Be gerų savo internetinio tinklalapio pozicijų sudėtinga įsivaizduoti sėkmingą šiuolaikinį verslą. Jei jūs kasdien sau į pagalbą pasitelkiate „Google“ internetinę paieškos sistemą, nemanykite, kad to nedaro ir jūsų potencialūs klientai. Jeigu, ieškodami aktualios informacijos, jie neras jūsų pirmajame „Google“ puslapyje, jūs neteksite galimybės padidinti savo klientų ratą. Todėl investuoti į SEO paslaugas, kurios pasižymi ilgalaike pridėtine verte, tiesiog būtina.

2. SRAUTAS

Geresnės jūsų tinklalapio pozicijos nulemia ir didesnį srautą. Tuo tarpu lankytojai, kurie organinės paieškos pagalba patenka į jūsų tinklalapį, yra tiksliniai. Tai reiškia, kad kiekvienas tokiu būdu į jūsų tinklalapį patekęs lankytojas yra gerokai vertingesnis, galintis pagerinti konversijos rodiklius. Taigi, didesnis tikslinių lankytojų srautas yra tiesiogiai proporcingas didesniems pardavimams.

3. PELNAS

Kiekvienas verslas egzistuoja tik tada, jeigu jis yra pelningas. Todėl jūsų pagrindinis tikslas yra pasiekti kaip įmanoma didesnį pelningumą. Tam būtina pasitelkti pačias efektyviausias šiuolaikinės rinkodaros priemones, kurių viena iš svarbiausių yra SEO paslaugos. Investuodami į savo tinklalapio optimizaciją, jūs investuosite į verslo sėkmę. Investicinė grąža, kurios sulauksite, bus nuolatinė ir didėjanti geometrine progresija.

4. PATIKIMUMAS

Būdami tarp pirmojo „Google“ paieškos sistemos puslapio rezultatų, savo potencialiems klientams atrodote labiau patikimi. Tuo tarpu pasitikėjimas, kurį jums jaučia jūsų klientai, yra tai, ko negalite ignoruoti. Jei potencialūs klientai, ieškodami jūsų parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų, tarp pirmųjų pozicijų matys būtent jus, sulauksite didesnio tikslinių lankytojų skaičiaus ir generuosite kur kas didesnius pardavimus. Be to, proporcingai augs ir jūsų prekės ženklo žinomumas bei patikimumas.

5. STABILUMAS

Investicijos į tinklalapio optimizavimą paieškos sistemoms yra vienos iš stabiliausių ir patikimiausių. „Google“ paieškos sistema yra populiariausia – ją renkasi beveik 80 proc. interneto vartotojų. Tai yra šiuolaikinis skaitmeninės rinkodaros kanalas, kuris niekur nedings. Tai stabilu, patikima ir pelninga. Jei vartotojai naudosis internetu, bus reikalingos ir internetinės paieškos sistemos, o tai reiškia, kad apie jūsų verslą potencialūs klientai taip pat dažniausiai sužinos būtent pastaruoju būdu.

Profesionalios SEO paslaugos - sudedamosios dalys

INTERNETO RINKOS TYRIMAS IR KONKURENTŲ ANALIZĖ

1. Efektyvios SEO paslaugos neįsivaizduojamos be interneto rinkos tyrimo ir konkurentų analizės. Šio proceso metu nuodugniai ištiriama jūsų veiklos rinka internete ir nustatomas konkurencijos lygis. Identifikuojami pagrindiniai konkurentai ir atliekama konkurentų raktažodžių analizė. Nustatomi tinkamiausi raktažodžiai, kuriems reikia optimizuoti jūsų tinklalapį. Randami jūsų potencialūs partneriai internete. Numatomi strateginiai veiksmai, kurių reikėtų imtis norint aplenkti konkurentus.

TINKLALAPIO VIDINIS IR IŠORINIS SEO AUDITAS

2. SEO optimizavimas atliekamas kur kas sklandžiau ir efektyviau, jei yra atliktas ir nuodugnus internetinės svetainės vidinis ir išorinis SEO auditas, vertinant esamą turinį, struktūrą, programinį kodą ir išorinių nuorodų tinklą. Nurodomi tinkamiausi su jūsų veikla susiję raktažodžiai. Išdėstoma vidinės optimizacijos problematika ir jos sprendimo būdai, teikiami SEO patarimai ir rekomendacijos, kaip reikėtų sėkmingai vystyti tinklalapio nuorodų tinklą, kurį palankiai vertintų internetinės paieškos sistemos.

VIDINIS TINKLALAPIO OPTIMIZAVIMAS (VIDINIS SEO)

3. Vidinis tinklalapio optimizavimas – svetainės turinio, struktūros ir programinio kodo optimizavimas paieškos sistemoms tam, kad „Google“ paieškos robotai suprastų ir tinkamai įvertintų jūsų svetainę, tokiu būdu potencialiems klientams pateikdami tiksliausius rezultatus. Pagal visus SEO reikalavimus ir nustatytus raktažodžius sutvarkomas esamas informacinis turinys, sukuriama trūkstama ir reikiama informacija. Koreguojama ir paieškos sistemoms pritaikoma tinklalapio struktūra ir elementai. Sutvarkomos programinio kodo klaidos, neleidžiančios paieškos varikliams tinkamai suprasti ir reitinguoti kliento internetinės svetainės.

IŠORINIS TINKLALAPIO OPTIMIZAVIMAS (IŠORINIS SEO)

4. Išorinis tinklalapio optimizavimas – tai iš kitų internetinių šaltinių į jūsų svetainę nukreipiančių kokybiškų ir su jūsų veikla susijusių nuorodų tinklo kūrimas. SEO pagalba gaunate svarių atgalinių nuorodų autoritetinguose ir lankomuose internetiniuose tinklalapiuose, populiariausiuose socialiniuose tinkluose ir pagal norimus raktažodžius kylate į aukščiausias paieškos sistemų pozicijas. Atlikdami išorinę tinklalapio optimizaciją pasitelkiame kompleksinį veiksmų planą, todėl didėja ir stiprėja jūsų prekės ženklo ar bendrovės žinomumas, pritraukiama vis daugiau naujų lankytojų ir labai efektyviai gerinami jūsų reitingai paieškos sistemose.

KONVERSIJOS OPTIMIZAVIMAS

5. Konversijos optimizavimas – į svetainę atkeliaujančių lankytojų, virstančių klientais, rodiklių gerinimas. Išanalizuojame ir nustatome silpniausias jūsų tinklalapio vietas ir vykdomus internetinio marketingo veiksmus. Naudodami pažangiausią programinę įrangą identifikuojame pagrindines problemas ir įgyvendiname efektyviausiai veikiančią strategiją. Ištyrę ir įvertinę lankytojų atliekamus veiksmus jūsų tinklalapyje, sukuriame ir pritaikome efektyviai veikiančius tinklalapio elementus ir optimizuojame tinklalapio struktūrą. Suteikiame išsamias konsultacijas ir naudingus patarimus, padedančius pritraukti ir kurti vis didesnį lojalių klientų ratą.

Profesionalios SEO paslaugos apima daugybę skirtingų, tačiau vienas nuo kito neatsiejamų veiksnių, kurių visuma padeda užtikrinti teigiamus tinklalapio pozicijų pokyčius internetinėje paieškoje, geresnę sklaidą internete, gerokai didesnį žinomumą, pasiekiamumą ir sistemingai augantį tikslinių lankytojų srautą, kuris didina pardavimus ir leidžia pasiekti norimą tikslą. Todėl, SEO paslaugas geriausiai apibūdina ne jų apibrėžimas, o tai, iš ko yra sudaryta šiuolaikinius standartus atitinkanti profesionali SEO optimizacija.

SEO paslaugos ir jų trukmė

Laikas, per kurį atliekamas svetainių optimizavimas, gali būti nevienodas. Tinklalapio vidinė optimizacija paieškos sistemoms užtrunka apie 15-30 d. Išorinė optimizacija reikalauja ilgesnio laikotarpio, kuris tęsiasi apie 6-12 mėn. Pirmuosius SEO rezultatus neretai galima išvysti jau po 1 mėn., tačiau visas procesas užtrunka ilgiau, priklausomai nuo tinklalapio dydžio, konkurencijos rinkoje, pageidaujamų raktažodžių, jų skaičiaus ir kitų veiksnių.

SEO investicinės grąžos apskaičiavimo pavyzdys

Kadangi kiekvienam verslui yra labai svarbu tinkamai įvertinti investuojamų lėšų atsiperkamumą, tai galima labai nesunkiai apskaičiuoti:

Lankytojų skaičius iš organinės paieškos * Jūsų konversijos rodiklis (%) * Vidutinė krepšelio vertė = Pajamos
Pajamos – Vidutiniai kaštai vienam krepšeliui – SEO kaina = Pelnas

Savo klientams visuomet siūlome tik skaidrias ir skaidriomis kainomis paremtas SEO paslaugas, todėl kiekvienas klientas žino, kokie darbai bus atliekami ir už ką bus mokama. O kadangi kiekvienas internetinis projektas yra labai skirtingas, klientams suteikiame galimybę suformuoti individualų SEO paslaugų paketą.

SEO statistika ir SEO faktai

Ieškote SEO statistikos? Domina įdomūs ir naudingi SEO faktai? Visada labai svarbu žinoti, kokios yra šiuolaikinės SEO tendencijos ir SEO prognozės, kokie yra „tikrieji skaičiai“, kaip elgiasi vartotojai, kurie naudojasi internetinėmis paieškos sistemomis, ir kokias priemones verta pasitelkti formuojant SEO strategiją bei rūpinantis jos įgyvendinimu.

Internetinės paieškos sistemos

Internetinių paieškos sistemų rinkos dalis pasaulyje / Lietuvoje (2019 m. gegužės mėn.):

  • Google: 92,04% / 97,36%
  • Yahoo: 2,67% / 0,6%
  • Baidu: 0,89% / MSN: 0,08%
  • Yandex: 0.51% / 0.37%
  • Bing: 2,39% / 1,2%
  • DuckDuckGo: 0,38% / 0,29%

Paieškos sistemų istorija

  • 1993 m. pasirodė pirmoji paieškos sistema „Archie Query Form“.
  • 1996 m. pasirodė Ask.com (anksčiau vadinta „Ask Jeeves“).
  • 1997 m. pradėjo veikti Yandex.ru.
  • 1998 m. pradėjo veikti MSN.com ir Google.com.
  • 2000 m. pasirodė kinų paieškos sistema „Baidu“.
  • 2002 m. „Yahoo“ įsigijo „AlltheWeb“ ir „AltaVista“ ir pradėjo veikti „Yahoo“ paieškos sistema.
  • 2004 m. „Google“ pristatė „Google Suggest“.
  • 2009 m. birželio 1 d. pasirodė „Bing“ ir neužilgo susijungė su „Yahoo“.

„Google“ atnaujinimų ir algoritmų istorija

  • 2005 m. pristatyta personalizuota paieška, XML žemėlapiai, „Google Local“ ir „nofollow
  • 2009 m. „Google“ pristatė realaus laiko paiešką.
  • 2011 m. balandžio 24 d. pasirodė Schema.org.
  • 2011 m. pasirodė „Panda“ atnaujinimas, kuris paveikė iki 12% paieškos rezultatų.
  • 2012 m. balandžio 24 d. pasirodė „Pingvino“ (angl. „Penguin“) atnaujinimas, paveikęs apie 3,1% paieškos rezultatų.
  • 2013 m. pasirodė „Kolibris“ (angl. „The Hummingbird“) atnaujinimas.
  • 2015 m. pasirodė atnaujinimas mobiliajai versijai, kitaip dar vadinamas „Mobilegeddon“. Šis mobiliajai versijai skirtas algoritmas buvo sukurtas siekiant pagerinti puslapių, kurie yra tinkamai pritaikyti mobiliesiems įrenginiams, pozicijas „Google“ mobiliosios paieškos rezultatų puslapiuose.
  • 2016 m. „Google“ pristatė „RankBrain“, patobulinusį algoritmą, kad nustatytų tinklalapius, kurie atitinka geriausiai pateiktas užklausas.
  • 2018 m. kovo 26 d. „Google“ pristatė „Mobile-First Indexing“.

„Google“ internetinės paieškos užklausos

  • 50% internetinės paieškos užklausų yra sudarytos iš 4 ir daugiau žodžių.
  • „Ahrefs“ duomenimis, 12,29% paieškos užklausų turi siūlomus fragmentus (angl. „Featured Snippet“).
  • 58% paieškų atliekama naudojantis išmaniaisiais įrenginiais.
  • Kiekvieną sekundę „Google“ paieškoje atliekama apie 72 000 užklausų.
  • „Google“ paieškos sistema pasauliniu mastu per dieną apdoroja mažiausiai 5,8 mlrd. užklausų. 15% šių užklausų yra naujos ir anksčiau nenaudotos. Šis procentas rodo, kad visada yra naujų raktinių frazių, nes vartotojai reguliariai keičia savo vykdomos paieškos būdus, todėl verta reguliariai peržvelgti savo raktažodžių planą ir numatytą SEO strategiją.
  • Per metus ‚Google“ paieškos sistemoje yra pateikiama daugiau nei 2 trilijonai užklausų, ir šis skaičius kasmet auga. Tuo tarpu 2012 m. „Google“ nurodė, kad užklausų skaičius per metus siekia 1,2 trilijono. Tai rodo, kad neilgai trukus minėtas skaičius gali perkopti ir 3 trilijonų ribą.
  • 2018 m. sausio mėn. buvo skaičiuojama, kad per mėnesį atliekamas 1 mlrd. balso paieškų. 2020 m. prognozuojama, kad balso paieškos sudarys 50% visų internetinių paieškų.
  • Balso paieškos užklausų kiekis 2008–2017 m. padidėjo 3 400% (HubSpot, 2017 m.).
  • 46% „Google“ atliekamų paieškų yra vietinės.
  • Beveik 1/3 mobiliųjų paieškų yra susijusios su vietove.
  • 46% visų „Google“ atliekamų užklausų yra priskiriamos vietinei paieškai.
  • 78% lokacija paremtų mobiliosios paieškos užklausų pavirsta fizinėje aplinkoje atliekamu užsakymu. Tai rodo, kad vietinis SEO ne tik pritraukia klientus, kurie užsakymus pateikia internetu, tačiau tai taip pat efektyviai prisideda ir prie fizinių pardavimų didinimo.

SEO efektyvumas ir lankytojų srautas

  • Konversijos rodiklis SEO atveju gali siekti net 14,6%, kai tuo tarpu tradicinės reklamos priemonės – vos 1,7%. Žinoma, tokia didelė konversija gali būti pasiekta tik tinkamai parengus ir įgyvendinus SEO strategiją.
  • Statistiniai duomenys rodo, kad SEO (organiniai rezultatai) yra 5,66 karto geriau už mokamą reklamą (PPC). Organiniai rezultatai internetine paieška besinaudojančių vartotojų pripažįstami patikimesniais už mokamą reklamą. Taip yra todėl, kad mokamos reklamos pirmoje pozicijoje gali būti kiekvienas, nepaisant to, ar tinklalapis yra to vertas. Taigi, vartotojai yra linkę skirti daugiau dėmesio organiniams rezultatams.
  • Puslapio, kuriame panaudojama vaizdo medžiaga, konversijos rodiklis padidėja 86% (Wordstream, 2018 m.).
  • Savo konversijos rodikliais yra patenkintos tik apie 22% įmonių (Econsultancy, 2016 m.).
  • „Ahrefs“ duomenimis, 90.88% visų puslapių (iš suindeksuotų 1 mlrd. puslapių, esančių jų turinio analizavimo įrankyje) apskritai nesulaukia jokio lankytojų srauto ir tik 4,5% iš jų sulaukia mažiau nei 10 lankytojų per mėnesį.
  • 93% visų tinklalapių srauto atkeliauja iš paieškos sistemų. Todėl, jei klausiate savęs, ar jūsų tinklalapiui reikia SEO, atsakymas yra akivaizdus – taip!
  • Rinkodaros specialistai, kurie kartu pasitelkia SEO ir PPC reklamą, sulaukia maždaug 25% daugiau paspaudimų ir 27% daugiau pardavimų nei tie, kurie pasitelkia tik vieną iš šių priemonių.
  • Vaizdo medžiagos pateikimas straipsnyje padeda pritraukti didesnį lankytojų srautą iš paieškos.
  • Vidutiniškai lankytojai iš internetinės paieškos konvertuojasi 10 kartų geriau nei lankytojai iš socialinių tinklų.
  • Beveik 39% e. komercijos srauto pasauliniu mastu atkeliauja iš paieškos, iš kurių 35% sudaro organiniai rezultatai ir 4% – mokama reklama.
  • 2018 m. 52,2% lankytojų srauto atkeliaudavo iš išmaniųjų telefonų, todėl ne veltui „Google“ tiek daug dėmesio skiria mobiliajai paieškai ir kiekvieną iš jūsų ragina tai daryti.
  • Remiantis statistiniais duomenimis, 2018 m. išmanieji telefonai sudarė 52,2% viso internetinio srauto šaltinio. Ir šis skaičius kasmet auga.

Pirmasis „Google“ rezultatų puslapis

  • Pirmajame „Google“ paieškos sistemos rezultatų puslapyje esančiuose puslapiuose vidutinė turinio apimtis yra 1 890 žodžių.
  • Pirmoje pozicijoje esantis tinklalapis įprastai turi beveik 6 kartus daugiau nuorodų už tą, kuris yra dešimtoje pozicijoje.
  • Pirmoje pozicijoje esančio tinklalapio atmetimo rodiklis yra beveik 8,7% mažesnis nei esančio 10-oje pozicijoje.
  • 97% pirmojo paieškos puslapio rezultatų turi bent vieną nuotrauką.
  • Pirmojo „Google“ rezultatų puslapio (staliniams kompiuteriams skirtos internetinės paieškos) pirmosios pozicijos vidutinis PR (paspaudimo rodiklis) yra 34,36%. Pozicijomis judant žemyn, paspaudimo rodiklis mažėja.
  • 27% TOP10 paieškos rezultatų naudoja HTTPS (SSL).
  • Vidutinis aukščiausioje pozicijoje esančio puslapio užsikrovimo greitis yra 1900 ms - beveik 17% greičiau, lyginant su 10-oje pozicijoje esančiu puslapiu.
  • 92% internetinės paieškos sistemos vartotojų, kurie atlieka vietinę paiešką, renkasi pirmajame paieškos puslapyje esančias įmones.

„Google“ paieškos sistemos vartotojų elgsena

  • „HubSpot“ atlikto tyrimo duomenys rodo, kad 75% „Google“ paieškos sistemos vartotojų niekada nenukeliauja iki antrojo paieškos rezultatų puslapio.
  • 43% vartotojų, būdami fizinėje parduotuvėje, atlieka paiešką internetu.
  • 1 iš 3 paieškų išmaniuoju telefonu atliekama iš karto, prieš žengiant į fizinę parduotuvę.
  • 93% atvejų naudojimasis internetu prasideda nuo internetinės paieškos.
  • 70-80% internetinės paieškos sistemos vartotojų naudojasi tik organiniais rezultatais, ignoruodami mokamą reklamą.
  • 43% vartotojų internetine paieška naudojasi nei ir fizinėje parduotuvėje. Tai rodo, kad pirkėjai, prieš įsigydami jiems aktualias prekes, nori sužinoti, ar jie pasinaudos geriausiu kainos pasiūlymu. Todėl būti matomais internetinėje paieškoje darosi tiesiog būtina.
  • 66% e. parduotuvių vartotojų internetu apsiperka naudodamiesi išmaniaisiais telefonais. Todėl e. komercijos verslui būtina savo e. parduotuves efektyviai pritaikyti mobiliesiems įrenginiams.
  • Atlikus vietinę paiešką mobiliuoju įrenginiu, 88% vartotojų per 24 val. laikotarpį su pasirinkta įmone susisiekia telefonu arba joje apsilanko fiziškai. Tai rodo, kad vietinio SEO praktika yra labai reikšminga, norint pritraukti tikslinius vartotojus.
  • 97% vartotojų apie vietines bendroves daugiau informacijos sužino internetu.
  • 70% vartotojų nusprendžia keliauti į pasirinktą fizinę parduotuvę dėka internete rastos informacijos.
  • 73% vartotojų labiau pasitiki įmone, jeigu internete randa teigiamų atsiliepimų/įvertinimų. Vartotojai skiria kur kas daugiau dėmesio kitų vartotojų pateikiamiems atsiliepimams nei tam, ką apie save sako pats verslas.
  • 80% „Google“ vartotojų ignoruoja joje rodomą reklamą. Tai rodo, kad 4 iš 5 paieškos sistemos vartotojų nėra linkę rinktis mokamos reklamos rezultatų ir pirmenybę skiria organiniams rezultatams. Būtent todėl kiekvienam verslui verta investuoti į SEO – investicinė grąža (ROI) gali būti neįtikėtinai didelė.

Šiek tiek papildomos naudingos SEO statistikos ir faktų

  • Tinklalapiai su aktyviai pildomu blogu generuoja 67% daugiau pardavimų ir turi 434% daugiau indeksuotų puslapių nei tie, kurie to nedaro.
  • Atnaujinant senų blogo įrašų turinį tekstu ir vaizdo medžiaga, organinį srautą galima padidinti net 111,37%.
  • 1 iš 10 tinklaraščio įrašų yra sudėtiniai – tai reiškia, kad jų organinis lankytojų srautas laikui bėgant auga.
  • Ilgesnis ir informatyvus turinys įprastai pelno aukštesnes pozicijas internetinėje paieškoje.
  • „Google“ paieškos kokybės vyresniojo stratego Andrejaus Lipattsevo teigimu, 3 pagrindiniai „Google“ paieškos sistemos reitingavimo veiksniai yra nuorodos, turinys ir „RankBrain“.
  • Išorinės nuorodos savo piką pasiekė 2011 m., o antrasis kartas buvo 2017 m. SEO statistika rodo, kad 2017 m. buvo pastebėti akivaizdūs „Google“ požiūrio į išorines nuorodas pokyčiai. Jau kurį laiką didžiausias dėmesys skiriamas išorinių nuorodų kokybei, o ne kiekybei, o tai labai puikiai parodo, kodėl išorinių nuorodų pikas jau praėjo. Šiuo atžvilgiu algoritmai neturėtų keistis dar ilgą laiką.
  • Dauguma skaitmeninės rinkodaros specialistų sutinka, kad didesnis PR (paspaudimo rodiklis) turi tiesioginės įtakos aukštesnėms pozicijoms.
  • Įtakingiausi ir garsiausi SEO „influenceriai“: Brian Dean, Neil Patel, Tim Soulo, Larry Kim, Rand Fishkin, Glen Allsopp, Danny Sullivan, Dr. Pete Myers, Andrew Shotland, Stephen Kenwright, Marie Haynes.
  • Atlikto tyrimo duomenimis, 2018 m. 61% kompanijų investavimą į SEO įvardijo kaip pagrindinį savo prioritetą. To paties tyrimo duomenys parodė, kad mokama reklama (PPC) dažniausiai buvo įvardijama kaip „labiausiai pervertinama“ skaitmeninės rinkodaros taktika.
  • 58% skaitmeninės rinkodaros specialistų, kurie socialinius tinklus pasitelkė bent vienerius metus, pajuto tinklalapio pozicijų pagerėjimą internetinėje paieškos sistemoje. Tai rodo, kad socialiniai tinklai neturėtų būti atsiejami nuo SEO strategijos formavimo ir įgyvendinimo.
  • 65% skaitmeninės rinkodaros specialistų sutinka, kad išorinių nuorodų tinklo kūrimas yra sudėtingiausia SEO proceso dalis, norint efektyviai konkuruoti rinkoje.

Kodėl mes? Užtikrintos ir efektyvios SEO paslaugos!

Per daugelį veiklos metų įgyvendinome šimtus skirtingo dydžio ir pobūdžio SEO, „AdWords“, internetinės bei turinio rinkodaros projektų. Turima patirtis ir mums prieinamos veiksmingos skaitmeninės rinkodaros priemonės leidžia pasiūlyti užtikrintas ir efektyvias SEO paslaugas.

  • PATIRTIS: Turime daugiau nei 12 metų patirtį turinio rinkodaros, SEM ir SEO paslaugų srityse.
  • DIRBAME ETIŠKAI IR SKAIDRIAI: SEO paslaugos teikiamos vadovaujantis pačiais aukščiausiais šiuolaikiniais standartais. Optimizavimo procese netaikome „Google“ paieškos sistemos netoleruojamų metodikų.
  • NEMOKAMI PATARIMAI: SEO paslaugų teikimo procese savo klientams pateikiame daug nemokamų skaitmeninės rinkodaros patarimų, kaip padidinti pardavimus ir žinomumą.
  • ĮSIPAREIGOJIMAI: Laikomės savo įsipareigojimų ir puoselėjame pasitikėjimu paremtus ilgalaikius verslo santykius. Jokių tuščių pažadų.
  • OPTIMALI KAINA: Siūlome optimaliausias SEO paslaugų kainas. Visada pateikiame individualizuotą pasiūlymą, atitinkantį jūsų reklamos biudžetą ir realius lūkesčius.
  • ATSISKAITYMAS: Siūlome lanksčias atsiskaitymo sąlygas.
  • ATASKAITOS: Teikiame reguliarias ir skaidrias atliktų darbų ataskaitas.
  • KOMUNIKACIJA: Savo klientų nepaliekame nežinioje – atsakome į visus jiems kylančius klausimus, teikdami išsamias ir suprantamas konsultacijas.
  • DIDELI IŠTEKLIAI: Turime bene daugiausiai skirtingų internetinių išteklių visoje Lietuvoje.
  • KOMANDA: Svarbiausia patikima, patyrusi ir kvalifikuota skaitmeninės rinkodaros ir SEO specialistų komanda. Dirbame išvien, siekdami užsibrėžtų tikslų, kad patenkintume visus savo klientų lūkesčius, užtikrindami geriausius rezultatus.
  • PRISITAIKYMAS: „Google“ paieškos sistema nuolat tobulėja, koreguodama tinklalapių optimizavimo standartus. Stebime „Google“ paieškos sistemos pokyčius ir nuolat sekame ir analizuojame pasiektus rezultatus, tokiu būdu sukurdami puikias sąlygas sistemingam efektyvios strategijos įgyvendinimui.
  • ĮVAIRŪS SPRENDIMAI: Visuomet galime pasiūlyti ir pavienes tinklalapių optimizavimo proceso paslaugas, jei klientai pageidauja savo tinklalapį iš dalies optimizuoti patys.
  • PLATUS PASLAUGŲ SPEKTRAS: Teikiame ne tik SEO, bet ir turinio rinkodaros paslaugas, kurių sinergija padeda pasiekti maksimalių rezultatų.
  • NEDIFERENCIJUOJAME SAVO KLIENTŲ: SEO paslaugas teikiame tiek didelėms ir jau gerai žinomoms, tiek ir pirmuosius žingsnius žengiančioms įmonėms.
  • KLIENTŲ ATSILIEPIMAI: Tai geriausias būdas SEO paslaugomis besidomintiems klientams sužinoti apie juos dominančių paslaugų teikėjų patirtį ir atliekamų darbų kokybę bei profesionalumą. Kiekvienam iš jūsų suteikiame tokią galimybę.
//www.loris.lt/wp-content/uploads/2016/07/service-detail-2-3.png

Susisiekite su mumis

Jei norite būti matomi „Google“ paieškos sistemoje, padidinti savo pardavimus ir žinomumą – dėl SEO konsultacijos susisiekite užpildę kontaktinę formą, telefonu +370 62 997766 arba el. paštu info@loris.lt, ir mes pateiksime jums geriausią pasiūlymą!






SEO srities specialistai

„Rezultatai pasiekti laiku, pozicijos stabilios, komunikacija sklandi, ataskaitos reguliarios ir išsamios. SEO srities specialistai.“

Eglė Pukytė / E-komercijos projektų vadovė, TopBeauty.lt

Atnešė pačius geriausius ir svarbiausia ilgalaikius rezultatus

„Protingai sudėliota SEO kampanija mūsų atveju atnešė pačius geriausius ir svarbiausia ilgalaikius rezultatus. Esame laimingi pradėję dirbti kartu ir toliau sparčiai augindami verslą išnaudosime vis daugiau galimybių.“

E. Stanelis / Direktorius, www.vokiskaideja.lt

Parduoda ne pažadus, o realius rezultatus

„SEO kompanija Loris - puikus partneris svetainių optimizavimo srityje. Stipriai matoma, kad dirba žmonės puikiai išmanantys savo sritį, užsakymus atlieka greitai, o problemas padeda išspręsti profesionaliai. Parduoda ne pažadus, o realius rezultatus. Tik teigiamos rekomendacijos.“

Vitas L. / Skelbimų portalo LabaiGerai.lt kolektyvo vardu

Puiki kokybė

„Loris.lt paslaugomis teko naudotis jau ne kartą, neabejotinai jomis naudosimės ir ateityje. Puiki kokybė, laiku atliekamas darbas, išsamios ataskaitos ir svarbiausia pastebimi rezultatai paieškos sistemose. Didelis dėkui!“

Laurynas Rašimas / UAB "Heksimus", El. komercijos specialistas

Efektyvios SEO paslaugos

„Kokybiškos ir efektyvios SEO paslaugos už gerą kainą. Malonu bendradarbiauti.“

Edmundas Litvinas / www.didysisvestuviukatalogas.lt

Esame patenkinti atliekamų paslaugų kokybe

„Užsakinėjame įvairios paskirties straipsnius, esame patenkinti atliekamų paslaugų kokybe bei personalo aptarnavimu. Darbai atliekami greitai ir kokybiškai. Kaina atitinka kokybę.“

Marius Strelčiūnas / UAB "MLVS" vadybininkas, www.aliejauspresai.lt, www.mlvs.info

Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image