+370 62 997766
Kreipkitės dėl nemokamos SEO konsultacijos KONSULTUOTIS

SEO auditas – tai procesas, kurio metu analizuojama vidinė ir išorinė tinklalapio būklė, siekiant išsiaiškinti veiksmus, kurių reikėtų imtis, norint kuo geriau atlikti vidinę ir išorinę tinklalapio optimizaciją, tokiu būdu pagerinant tinklalapio pozicijas paieškos sistemoje.

Pagrindinės SEO audito sudedamosios dalys

Pagrindinis SEO audito tikslas – nustatyti silpnąsias tinklalapio vidinės ir išorinės optimizacijos vietas bei pagerinti SEO kampaniją.

TIKSLAI IR TIKSLINGUMAS

TIKSLŲ NUSTATYMAS

1. Pagrindinių SEO kampanijos tikslų nustatymas (dažniausiai jis būna tiesiogiai susijęs su pagrindiniais verslo tikslais). Žinant, kokį tikslą norima pasiekti, galima veiksmingiau planuoti tolimesnius SEO kampanijos veiksmus.

RAKTAŽODŽIŲ TIKSLINGUMO ANALIZĖ

2. Būtina atlikti anksčiau naudotų raktažodžių įvertinimą. Jis padeda suprasti, ar pasirinkta teisinga kryptis. Be to, raktažodžių tikslingumo analizė padeda identifikuoti iki tol nenaudotus tikslinius ir mažu konkurencingumu pasižyminčius raktažodžius.

PUSLAPIŲ TINKAMUMAS TIKSLINIAMS RAKTAŽODŽIAMS

3. Būtina nustatyti, ar tinklalapio vidiniai puslapiai yra tinkamai optimizuoti tiksliniams raktažodžiams. SEO auditas yra neatsiejamas nuo tinklalapyje skelbiamo turinio vertinimo.

KONKURENCIJOS VEIKSNIAI

KONKURENCINGUMO VEIKSNIŲ VERTINIMAS

1. Atsižvelgiant į pagrindinius jūsų konkurentus, reikia įvertinti, ar pasirinkti tiksliniai raktažodžiai yra labai konkurencingi. Tada reikia nustatyti, koks vidinis turinys ir išorinės nuorodos konkurentams padeda pasiekti esamą rezultatą. Nustačius šiuos duomenis, galima tiksliau įvertinti, kurie jūsų tinklalapio optimizacijos sprendimai yra netinkami, ir ką būtų galima pakeisti.

TECHNINĖ DALIS

TINKLALAPIO TECHNINĖ ANALIZĖ

1. Reikia išanalizuoti tinklalapio techninę būklę, kuri gali neigiamai paveikti vartotojo patirtį (UX) ir jūsų tinklalapio pozicijas paieškos sistemoje. Analizuojant techninę tinklalapio būklę, didelis dėmesys kreipiamas į tinklalapio veikimo spartą, struktūrą, vidines nuorodas, programinį kodą, mobiliąją versiją, raktažodžių išdėstymą, „meta“ duomenis, nuorodų nukreipimą sprendimams, indeksavimo klausimą, pasikartojantį („dubliuotą“) turinį, neveikiančias vidines nuorodas ir kt.

TURINYS

TURINIO ANALIZAVIMAS

1. Kokybiškas, naudingas (naudingesnis nei jūsų konkurentų), įtraukiantis, tikslus, išbaigtas, originalus ir tinkamai optimizuotas turinys yra raktas į sėkmę, todėl SEO audito metu reikia įvertinti, ar iki tol vykdyti turinio rinkodaros sprendimai yra efektyvūs, ir kokių veiksmų reikėtų imtis, kad jie būtų dar efektyvesni.

ELGSENOS VEIKSNIAI

VARTOTOJO PATIRTIES (UX) ANALIZĖ

1. Reikia išsiaiškinti, kaip vartotojai elgiasi jūsų tinklalapyje (t.y., kokius veiksmus ir kaip greitai bei efektyviai jie atlieka). Tokie parametrai, kaip atmetimo rodiklis (angl. „Bounce rate“), vidutinis tinklalapyje praleistas vartotojo laikas, keliavimas iš vieno vidinio puslapio į kitą ir kt. yra labai svarbūs efektyvesnių sprendimų priėmimui, tokiu būdu pagerinant vartotojo patirtį.

IŠORINIŲ NUORODŲ TINKLAS

IŠORINIŲ NUORODŲ ANALIZĖ

1. SEO auditas yra neįsivaizduojamas be išorinių nuorodų analizės. Tai yra viena iš svarbiausių audito sudedamųjų dalių. Šios analizės metu nustatoma, koks yra tikrasis išorinių nuorodų tinklas ir kokius sprendimus reikėtų priimti, kad jis būtų stipresnis, efektyvesnis ir konkurencingesnis. Išorinės nuorodos, nukreipiančios į jūsų tinklalapį, privalo būti autoritetingos, diferencijuotos, tikslinės, o raktažodžiai su nuorodomis (angl. „Anchor text“) – diversifikuoti. SEO audito metu nustatomas ir į jūsų tinklalapį nukreipiančių skirtingų domenų skaičius bei patikimumas, įvertinamas išorinių nuorodų tinklo kūrimo sistemingumas, kintamumas ir skirtingi nuorodų šaltiniai.

//www.loris.lt/wp-content/uploads/2016/07/service-detail-2-3.png

Susisiekite su mumis

SEO auditą sudaro ir daugiau veiksnių, todėl labai svarbu, kad šis darbas būtų atliktas profesionaliai ir kruopščiai. Jei norite, kad jūsų tinklalapis taptų konkurencingas ir gerokai pranoktų pagrindinių konkurentų tinklalapius, kreipkitės užpildę kontaktinę formą, telefonu +370 62 997766 arba el. paštu info@loris.lt.






SEO srities specialistai

„Rezultatai pasiekti laiku, pozicijos stabilios, komunikacija sklandi, ataskaitos reguliarios ir išsamios. SEO srities specialistai.“

Eglė Pukytė / E-komercijos projektų vadovė, TopBeauty.lt

Atnešė pačius geriausius ir svarbiausia ilgalaikius rezultatus

„Protingai sudėliota SEO kampanija mūsų atveju atnešė pačius geriausius ir svarbiausia ilgalaikius rezultatus. Esame laimingi pradėję dirbti kartu ir toliau sparčiai augindami verslą išnaudosime vis daugiau galimybių.“

E. Stanelis / Direktorius, www.vokiskaideja.lt

Parduoda ne pažadus, o realius rezultatus

„SEO kompanija Loris - puikus partneris svetainių optimizavimo srityje. Stipriai matoma, kad dirba žmonės puikiai išmanantys savo sritį, užsakymus atlieka greitai, o problemas padeda išspręsti profesionaliai. Parduoda ne pažadus, o realius rezultatus. Tik teigiamos rekomendacijos.“

Vitas L. / Skelbimų portalo LabaiGerai.lt kolektyvo vardu

Puiki kokybė

„Loris.lt paslaugomis teko naudotis jau ne kartą, neabejotinai jomis naudosimės ir ateityje. Puiki kokybė, laiku atliekamas darbas, išsamios ataskaitos ir svarbiausia pastebimi rezultatai paieškos sistemose. Didelis dėkui!“

Laurynas Rašimas / UAB "Heksimus", El. komercijos specialistas

Efektyvios SEO paslaugos

„Kokybiškos ir efektyvios SEO paslaugos už gerą kainą. Malonu bendradarbiauti.“

Edmundas Litvinas / www.didysisvestuviukatalogas.lt

Esame patenkinti atliekamų paslaugų kokybe

„Užsakinėjame įvairios paskirties straipsnius, esame patenkinti atliekamų paslaugų kokybe bei personalo aptarnavimu. Darbai atliekami greitai ir kokybiškai. Kaina atitinka kokybę.“

Marius Strelčiūnas / UAB "MLVS" vadybininkas, www.aliejauspresai.lt, www.mlvs.info

Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image