+370 62 997766
Kreipkitės dėl nemokamos SEO konsultacijos KONSULTUOTIS

Norint sužinoti, kokia konkurencija vyrauja jūsų rinkoje, būtinas interneto rinkos tyrimas ir konkurentų analizė. Šie veiksmai padeda įvertinti konkurencingumą, nustatyti pagrindinius konkurentus, jų pasiektus rezultatus ir priemones, kuriomis to buvo siekiama, kuo didesniam lankytojų srautui pritraukti naudojamus raktažodžius ir parengti veiksmingą SEO strategiją.

3 priežastys, kodėl konkurentų analizė yra būtina

  • Galima išsiaiškinti, ką jūsų konkurentai atlieka gerai
  • Galima įgyti strateginį pranašumą
  • Lengviau nustatyti, kokių nuorodų jums reikia

Raktažodžių analizė

Pirmiausia reikia išsiaiškinti, kokie raktažodžiai yra patys tikslingiausi jūsų rinkoje ir nustatyti, kokius raktažodžius naudoja jūsų konkurentai – tai taip pat leis išsiaiškinti, kurias pozicijas jie užima paieškos sistemoje.

Raktažodžių analizė leidžia susitelkti į pačius efektyviausius ir didžiausią pridėtinę vertę sukuriančius raktažodžius. Būtina suprasti, kad ne visada iš pradžių tikslinga ir būtina orientuotis į pačius konkurencingiausius raktažodžius, ypač kai neturite pakankamo biudžeto. Neretai galima nustatyti kur kas mažesne konkurencija pasižyminčius raktažodžius, kurie taip pat geba pritraukti nemenką lankytojų srautą.

Pagrindinių konkurentų nustatymas

Atlikus raktažodžių analizę ir turint tikslinių raktažodžių sąrašą, reikia išsiaiškinti, kas yra jūsų pagrindiniai konkurentai. Dažniausiai pagal didžiąją dalį pagrindinių raktažodžių TOP dešimtuke galima matyti tuos pačius tinklalapius, o tai reiškia, kad jie tampa pagrindiniais jūsų konkurentais konkrečioje rinkoje. Tačiau verta pasikartoti – nereikėtų pamiršti ir ilgesnių raktažodžių (angl. „Long-tail“). Jei jūsų internetinis projektas yra visai naujas ir nedidelis, iš karto pradėti konkuruoti su pačiais žinomiausiais portalais bus labai sudėtinga, todėl, pasirinkus ilgesnius raktažodžius, jūsų pirmieji žingsniai bus veiksmingesni.

Konkurentų analizavimas

Žinant pagrindinius konkurentus, reikia įsigilinti į jų tinklalapių situaciją. Šiuo atveju „sausi“ skaičiai nepadeda padaryti teisingų išvadų, todėl domeno autoriteto, išorinių nuorodų skaičiaus, socialinio atsako rodiklių, domeno amžiaus ir panašių duomenų nustatymas yra tik pradžia.

  • Įvertinama konkurentų tinklalapių vidinė būklė (vidinis SEO). Tai padeda surinkti daug naudingos informacijos.
  • Nustatomas raktažodžių dažnumas (angl. „Keyword density“). Šie duomenys leidžia suprasti, kokia galėtų būti jūsų raktažodžių paskirstymo strategija.
  • Konkurentų „meta“ duomenų analizė padeda nustatyti, kokiems raktažodžiams konkurentai skiria didžiausią dėmesį (ar naudojami bendriniai, ar taip pat ir ilgesni raktažodžiai), ar skatina vartotojus „veikti“ ir ar apskritai pasirūpino savo tinklalapio „meta“ duomenimis.
  • Analizuojama vidinių tinklalapio nuorodų struktūra, nustatant, kokią strategiją naudoja konkurentai. Atsižvelgiant į šią informaciją galime lengviau suformuoti efektyvesnę vidinių nuorodų struktūrą, tokiu būdu gerokai sumažinant didelio išorinių nuorodų skaičiaus būtinybę.
  • Turinio analizavimas yra reikšminga konkurentų analizės sudedamoji dalis. Paieškos sistemos kur kas geriau vertina tinklalapį, kuris yra užpildytas pakankamu kokybišku ir naudingu turiniu. Be to, turinio apimtis taip pat yra labai svarbi.
  • Atsižvelgiama ir į dar vieną svarbų turinio veiksnį – nuotraukas, vaizdo medžiagą ir kitus vizualinius elementus. Jie padeda lengviau įsisavinti turinį ir pagerinti vartotojų patirtį. Taigi, jei konkurentai nevengia šių priemonių, ir jums nereikėtų jų ignoruoti. Tuo tarpu, jei šių elementų jų tinklalapiuose nerandama – jūs turite kur kas didesnį pranašumą.
  • Galiausiai didžiausias dėmesys yra skiriamas išorinio nuorodų tinklo (internetinių nuorodų, atkeliaujančių į konkurentų tinklalapius) nustatymui ir analizavimui (išoriniam SEO), siekiant išsiaiškinti, kokias geriausias nuorodas turi jūsų konkurentai.

 

Konkurentu analize

Konkurentų tinklalapių dizaino ir struktūros analizavimas

Tinklalapio dizainas ir jo struktūra taip pat yra svarbūs elementai, kurie gali turėti poveikį pozicijų pokyčiams. Jei jūsų tiesioginių konkurentų tinklalapių dizainas yra profesionalus ir patrauklus vartotojams, o struktūra labai gerai apgalvota – tą patį reikėtų padaryti ir jums. Nemaža dalis tinklalapių iki šiol neturi mobiliosios versijos. Be to, kai kurie iš jų savo dizainu prilygsta devintojo dešimtmečio tinklalapiams. Kita vertus, jei jūsų konkurentų tinklalapiai yra sukurti neprofesionaliai ir jau labai seniai nebuvo atnaujinti – jūs taip pat turite galimybę įgyti didelį pranašumą.

Socialinių tinklų analizavimas

Kai žinote, kas yra jūsų konkurentai ir koks yra jų nuorodų tinklas, reikia įvertinti konkurentų turinio rinkodaros sprendimus ir socialinių tinklų strategiją. Reikėtų nustatyti, kokiu reguliarumu jūsų konkurentai atnaujina turinį savo socialinėse paskyrose ir įvertinti socialinių tinklų vartotojų elgseną, tiesiogiai susijusią su jūsų konkurentų skelbiamu turiniu. Nereikia pamiršti ir socialiniuose tinkluose esančių sekėjų. Veiksminga socialinių tinklų kampanija gali padėti sutvirtinti ryšius su jūsų potencialiais klientais, lengviau komunikuoti ir efektyviai reklamuoti savo produktą. Todėl, jei konkurentai daug dėmesio skiria socialiniams tinklams – tai reikėtų daryti ir jums.

Strategijos formavimas

Žinant visą minėtą informaciją (ir daugiau įvairių detalių), lengviau sukurti veiksmingą SEO strategiją, kuri padės greičiau ir sklandžiau užkopti į aukščiausias paieškos sistemos pozicijas.

//www.loris.lt/wp-content/uploads/2016/07/service-detail-2-3.png

Susisiekite su mumis

Jei norite profesionalios ir išsamios savo pagrindinių konkurentų analizės, susisiekite užpildę kontaktinę formą, telefonu +370 62 997766 arba el. paštu info@loris.lt.






SEO srities specialistai

„Rezultatai pasiekti laiku, pozicijos stabilios, komunikacija sklandi, ataskaitos reguliarios ir išsamios. SEO srities specialistai.“

Eglė Pukytė / E-komercijos projektų vadovė, TopBeauty.lt

Atnešė pačius geriausius ir svarbiausia ilgalaikius rezultatus

„Protingai sudėliota SEO kampanija mūsų atveju atnešė pačius geriausius ir svarbiausia ilgalaikius rezultatus. Esame laimingi pradėję dirbti kartu ir toliau sparčiai augindami verslą išnaudosime vis daugiau galimybių.“

E. Stanelis / Direktorius, www.vokiskaideja.lt

Parduoda ne pažadus, o realius rezultatus

„SEO kompanija Loris - puikus partneris svetainių optimizavimo srityje. Stipriai matoma, kad dirba žmonės puikiai išmanantys savo sritį, užsakymus atlieka greitai, o problemas padeda išspręsti profesionaliai. Parduoda ne pažadus, o realius rezultatus. Tik teigiamos rekomendacijos.“

Vitas L. / Skelbimų portalo LabaiGerai.lt kolektyvo vardu

Puiki kokybė

„Loris.lt paslaugomis teko naudotis jau ne kartą, neabejotinai jomis naudosimės ir ateityje. Puiki kokybė, laiku atliekamas darbas, išsamios ataskaitos ir svarbiausia pastebimi rezultatai paieškos sistemose. Didelis dėkui!“

Laurynas Rašimas / UAB "Heksimus", El. komercijos specialistas

Efektyvios SEO paslaugos

„Kokybiškos ir efektyvios SEO paslaugos už gerą kainą. Malonu bendradarbiauti.“

Edmundas Litvinas / www.didysisvestuviukatalogas.lt

Esame patenkinti atliekamų paslaugų kokybe

„Užsakinėjame įvairios paskirties straipsnius, esame patenkinti atliekamų paslaugų kokybe bei personalo aptarnavimu. Darbai atliekami greitai ir kokybiškai. Kaina atitinka kokybę.“

Marius Strelčiūnas / UAB "MLVS" vadybininkas, www.aliejauspresai.lt, www.mlvs.info

Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image Carousel image