+370 62 997766
       APIE MUS      D.U.K.
Kreipkitės dėl SEO konsultacijos KONSULTUOTIS

Dažniausiai užduodami klausimai

Siekdami taupyti jūsų brangų laiką, pateikiame keletą dažniausiai užduodamų klausimų apie SEO, turinio rinkodaros, „Google AdWords“ ir „Facebook“ reklamos paslaugas, kurie turėtų palengvinti jūsų pasirinkimą. Jei atsakymo į jums rūpimą klausimą neradote, nieko nelaukę susisiekite ir mes padėsime jums apsispręsti.

Ar sudarote SEO paslaugų sutartį?

Taip, teikdami kompleksines SEO paslaugas, su savo klientais sudarome terminuotas SEO paslaugų sutartis, kuriose įtvirtiname savo įsipareigojimus. SEO paslaugas teikiame skaidriai ir profesionaliai. Siekiame ilgalaikio ir stabilaus bendradarbiavimo.

Kokios yra SEO kainos?

SEO paslaugų kainos kiekvienu atveju gali skirtis. SEO kainos priklauso nuo skirtingų veiksnių – tinklalapio amžiaus ir dabartinių pozicijų, vidinės ir išorinės optimizacijos būklės, rinkoje vyraujančios konkurencijos, pasirinktų raktažodžių skaičiaus ir kt.

Kokia yra atsiskaitymo už SEO paslaugas tvarka?

Teikiant kompleksines SEO paslaugas, taikome mėnesinį mokestį, kuris yra iš anksto aptartas su klientu ir įtvirtintas SEO paslaugų teikimo sutartyje. Tuo tarpu, jei visa sutarties vertė apmokama iš anksto, taikome 10 proc. nuolaidą.

Ar teikiate ataskaitas?

Kiekvienas SEO paslaugomis besinaudojantis klientas gauna mėnesio ataskaitas, kuriose matomi pasiekti rezultatai – raktažodžių pozicijų ir lankomumo pokyčiai. Be to, stengiamės klientams pateikti jų rinkoje efektyviausiai pritaikomus marketingo patarimus.

Koks yra SEO paslaugų teikimo laikotarpis?

Kiekvienas internetinis projektas yra skirtingas, todėl ir SEO paslaugų teikimo laikotarpis kaskart gali skirtis. Veiksniai, kurie lemia tinklalapio optimizavimo laikotarpį, yra tie patys, kurie įtakoja ir SEO paslaugų kainą. Optimaliausias laikas yra vieneri metai.

Kiek reikia laiko, norint pamatyti rezultatus?

Įprastai pirmuosius rezultatus galima pamatyti jau po pirmųjų SEO paslaugų teikimo savaičių, tačiau optimizavimas trunka ilgiau. Optimizacijos metu taikomi kompleksiniai sprendimai, gerinantys tinklalapio pozicijas, sklaidą, žinomumą ir didinantys lankytojų srautą.

Ar galiu SEO atlikti pats?

Savo tinklalapį galite optimizuoti ir patys, tačiau tam reikia patirties, žinių ir efektyvių bei kokybiškų priemonių. Jei esate pasiryžę SEO sričiai skirti daug laiko, pastangų ir finansinių išteklių, tuomet, laikui bėgant, galite pasiekti apčiuopiamų rezultatų.

Ar verta investuoti į SEO?

SEO paslaugos yra šiuolaikinės internetinės rinkodaros pagrindas. 9 iš 10 interneto vartotojų informacijos ieško naudodamiesi internetine paieška, o daugiau nei 70 proc. pasirenka organinius internetinės paieškos rezultatus, todėl būti matomiems paieškoje yra tiesiog būtina.

Kiek kainuoja tekstų rašymo paslaugos?

Tekstų (straipsnių) rašymo paslaugų kaina kiekvienu atveju skiriasi. Kaina priklauso nuo teksto pobūdžio (SEO straipsnis, reprezentacinis straipsnis, aprašymas, reklaminis tekstas, tinklaraščio įrašas, naujiena ar kt.), apimties, specifikos ir darbo atlikimo termino.

Ar didesnės apimties užsakymams taikote nuolaidas?

Taip, kuo didesnės apimties užsakymą pateikiate, tuo žemesnės kainos galite tikėtis. Taikome lanksčią ir prieinamą kainodarą, todėl nieko nelaukę galite su mumis susisiekti ir pateikti savo užklausą, kurią įvertinę, pritaikysime nuolaidą ir pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Ar galiu SEO straipsnius skelbti savo tinklalapyje?

SEO straipsniai yra skirti publikuoti ne klientų tinklalapiuose, o kituose privačiuose internetiniuose tinklalapiuose ir tinklaraščiuose. Jei norite publikuoti straipsnius savo tinklalapyje, jums reikalingi tinklaraščio įrašai, naujienų tipo straipsniai ar kt.

Kokios apimties SEO straipsnius turėčiau pasirinkti?

Viskas priklauso nuo jūsų lūkesčių. Galime pasiūlyti skirtingos apimties SEO straipsnius, tačiau paieškos sistemos algoritmai palankiau vertina didesnės apimties turinį. Iki šiol vartotojų dažniausiai pasirenkama SEO straipsnių apimtis yra 300-500 žodžių.

Kiek turinio turėčiau naudoti savo tinklalapyje?

„Google“ palankiau vertina didesnės apimties turinį. Nustatyta, kad 2250-2500 ž. apimties tekstai sulaukia didžiausio vartotojų srauto, o 3000-10000 ž. - didžiausio socialinio atsako. Turinys turėtų būti ne tik pakankamos apimties, bet ir naudingas vartotojams.

Kokios informacijos iš manęs reikėtų?

Tai priklauso nuo užsakymo pobūdžio. Jei tai SEO straipsniai - reikėtų pasirinktų raktažodžių, nuorodų ir publikavimo reguliarumo. Jei tai tinklaraščio įrašai, reprezentaciniai, reklaminiai straipsniai, tinklalapio turinys ir kt. – specifinės informacijos, kuri yra svarbi klientui.

Kuo skiriasi mokamos pozicijos nuo organinių?

„Google AdWords“ – tai mokama reklama. Tinklalapiai mokamose paieškos sistemos pozicijose yra matomi tol, kol investuojama į „AdWords“ reklamą. Organinės pozicijos yra nemokamos – jos tiesiogiai siejamos su tinklalapio optimizacija.

Kokioje pozicijoje bus rodoma „AdWords“ reklama?

Kiekviena rinka yra skirtinga – vyrauja skirtingo lygio konkurencija, skiriasi raktažodžių užklausų skaičius, paspaudimo kaina ir kt., todėl atitinkamoms pozicijoms reikia skirtingo biudžeto. Atlikus rinkos analizę ir atsižvelgus į biudžetą, galima įvardyti preliminarią poziciją.

Kokį biudžetą turėčiau skirti „Google AdWords“?

Viskas priklauso nuo jūsų lūkesčių ir pagrindinių tikslų. Reklamos biudžetas, kuris yra pakankamas vienoje rinkoje, kitoje gali būti per mažas. Todėl pirmiausia reikia išanalizuoti rinką ir įvertinti joje vyraujančią „AdWords“ konkurenciją.

Kiek kainuoja „AdWords“ administravimo paslaugos?

Vienos „Google AdWords“ kampanijos sukūrimo vienkartinis mokestis yra 60 EUR. Tuo tarpu „AdWords“ reklamos administravimo mokestis yra 15 proc. nuo skiriamo reklamos biudžeto, bet nemažesnis kaip 100 EUR.

Ar galiu apskaičiuoti investicinę grąžą?

Investicinį grąžos rodiklį (ROI) galite labai tiksliai nustatyti – tai reiškia, kad, naudodamiesi „Google AdWords“ reklama, galėsite žinoti, kiek lankytojų, atėjusių šios reklamos dėka, tapo jūsų klientais. Plačiau apie ROI apskaičiavimą skaitykite „Google AdWords“ reklamos skiltyje.

„Google AdWords“ ar SEO – o gal abu?

Tai dvi skirtingos skaitmeninės rinkodaros priemonės, tačiau kartu jos veikia dar efektyviau. Jei naudojamasi „Google AdWords“ reklama, o organinės tinklalapio pozicijos yra aukštos – galima tikėtis geresnės konversijos iš abiejų pardavimo kanalų.

Kokį „Facebook“ reklamos būdą pasirinkti?

Galima rinktis daugybę skirtingų „Facebook“ siūlomų reklamos būdų, tačiau būtų galima išskirti keturis pagrindinius – tai banerinė „Facebook“ reklama, rodoma puslapio dešinėje, reklama naujienų sraute, reklama mobiliuosiuose įrenginiuose ir „Facebook“ paieškoje.

Kokia yra „Facebook“ reklamos administravimo kaina?

„Facebook“ reklamos administravimo kaina priklauso nuo įvairių veiksnių. Norint nustatyti tikslią administravimo kainą, reikia tam tikros informacijos, todėl besidominčių šiomis paslaugomis pirmiausia prašome užpildyti klausimyną.

Kokį biudžetą turėčiau skirti per mėnesį?

Reklamai skiriamas biudžetas kiekvienu atveju skiriasi – tai priklauso nuo konkrečios rinkos, jūsų siūlomų prekių ar paslaugų pobūdžio, pasirinktos skaitmeninės rinkodaros strategijos ir kitų veiksnių, todėl pirmiausia turime gauti daugiau papildomos informacijos.

Ar galite administruoti ir mūsų „Facebook“ puslapį?

Taip, teikiame ir „Facebook“ puslapių administravimo paslaugas. Galime įgyvendinti tiek pradinius veiksmus (apipavidalinti puslapį, sukurti aprašymus ir kt.), tiek pasirūpinti tolimesne sisteminga jūsų „Facebook“ puslapio priežiūra bei aktyvumo didinimu.

Gaukite pasiūlymą

...ir tapkite savo RINKOS LYDERIAIS