5 būdai, kaip elektroninio pašto rinkodara gali padėti sparčiai pakilti į aukštesnes pozicijas
Ką bendra el. paštas turi su SEO? Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad tarp šių dviejų skaitmeninių priemonių nėra jokio ryšio, tačiau iš tikrųjų el. paštas įvairiais būdais padeda pasiekti geresnes tinklalapių pozicijas paieškos sistemoje.
Organinė paieška ir el. paštas yra du pagrindiniai kanalai, pritraukiantys į tinklalapius didžiausią lankytojų srautą. Remiantis Conductor tyrimo rezultatais, 51 % žmonių tinklalapius atranda el. pašto rinkodaros būdu.
Žinoma, skirtingai nei kitos platformos, tokios kaip socialinė žiniasklaida ir mikrotinklaraščiai, el. paštas nėra tiesiogiai susijęs su paieškos sistemomis, kad galėtų daryti poveikį SEO. Tačiau jūs galite pasinaudoti el. pašto rinkodara kaip priemone, skatinančia kitus prisidėti prie geresnių jūsų tinklalapio pozicijų. Štai kaip tai turėtų vykti:
1. Kurkite daugiau socialinių signalų
Nors „Google“ niekada nėra to viešai pripažinusi, nuorodos socialinis aktyvumas turi labai didelį poveikį jos pozicijoms „Google“ paieškos sistemoje. Atlikus 23 milijonų pasidalinimų tyrimą, buvo nustatyta, kad keturios aukščiausios „Google“ pozicijos yra tos, kurių „Facebook“ ir „Google+“ aktyvumas yra didžiausias. Savaime aišku, kad socialiniai signalai yra svarbi SEO dalis, apie kurią daugelis rinkodaros specialistų nežino.
Sunkiausia yra pasiekti, kad žmonės dalytųsi jūsų turiniu per savo socialinius kanalus. Šią užduotį bus lengviau atlikti, jeigu turite el. pašto adresų sąrašą.
Kai paskelbiate naują tinklaraščio įrašą, galite išsiųsti naujienlaiškį, prašydami savo lojalių prenumeratorių pasidalyti nuoroda. Arba įtraukti į savo el. paštus socialinių tinklų dalinimosi mygtukus, kad jūsų sekėjams būtų patogiau dalintis.
2. Sumažinkite atmetimo rodiklį
Tinklalapio atmetimo rodiklis yra dar vienas svarbus statistinis rodiklis, nuo kurio priklauso pozicijos „Google“ paieškoje. Atmetimo rodiklis parodo, ar tinklalapyje skelbiama informacija yra svarbi jo lankytojams.
Jeigu lankytojas apsilanko jūsų tinklalapio puslapyje ir iš karto jį palieka, neatlikęs jokių veiksmų arba neapsilankęs jokiuose papildomuose puslapiuose, tokia sesija laikoma atmetimu.
Jeigu jūsų tinklaraščio įrašų ir nukreipimo puslapių atmetimo rodiklis yra didesnis, paieškos rezultatuose „Google“ įvertins juos blogiau, nepaisant to, kaip jūs optimizuojate puslapį paieškos sistemoms. Geriausias būdas šito išvengti yra kurti aukštos kokybės ir prasmingą turinį bei pritraukti daugiau susidomėjusių lankytojų.
Svarbu turėti žmonių, kurie buvo susidomėję jūsų puslapiu, el. pašto adresų sąrašą, kad paskelbę kiekvieną naują tinklaraščio įrašą, galėtumėte išsiųsti priminimą savo prenumeratoriams, tokiu būdu sukurdami aukštos kokybės lankytojų srautą į savo tinklalapį ir sumažindami savo atmetimo rodiklį.
Dabartinį savo tinklalapio atmetimo rodiklį galite pasitikrinti, naudodamiesi „Google Analytics“.
3. Sukurkite internetinį el. pašto archyvą
Daugelis tinklaraštininkų ir įmonių kuria unikalius naujienlaiškius, siekdami sudominti savo prenumeratorius. Tačiau šie svarbūs naujienlaiškiai dažnai užmirštami, kai paspaudžiate mygtuką „siųsti“. Yra būdas, kaip panaudoti šiuos naujienlaiškius, kad pagerintumėte savo tinklalapio SEO.
Galite sukurti savo el. pašto naujienlaiškių archyvą ir leisti savo tinklalapio lankytojams peržiūrėti jūsų ankstesnius naujienlaiškius. Ši strategija yra veiksminga, nes padeda gauti maksimalią naudą už jūsų pastangas. Pavyzdžiui, „HubSpot“ turi didelį naujienlaiškių archyvą, kuris idealiai reklamuoja jo paslaugas ir tinklaraščio įrašų turinį.
Be to, galite konvertuoti savo el. pašto naujienlaiškius į PDF rinkmenas ir saugoti juos archyve savo tinklalapyje. Tai padidins galimybes gauti jūsų naujienlaiškius, indeksuotus „Google“.
4. Prašykite produktų apžvalgų
Jeigu turite mažmeninę parduotuvę arba įmonę, orientuotą į vietinę auditoriją, jūsų vietinės paieškos pozicijų gerinimas yra toks pat svarbus kaip tinklalapio SEO. Remiantis Moz, apžvalgų, kurias turi įmonė, kokybė ir skaičius nulemia 13 % vietinės paieškos pozicijų.
Lengviausias būdas gauti daugiau jūsų įmonės ir produktų apžvalgų yra prašyti jų iš savo lojaliausios auditorijos. Tiesiog įtraukite nuorodą į savo „Google My Business“ puslapį ir, siųsdami naujienlaiškį el. paštu, mandagiai paprašykite savo prenumeratorių įvertinti jūsų įmonę ir pateikti jos apžvalgą. Tokią pačią taktiką galite naudoti ir norėdami gauti apžvalgas bei įvertinimą savo produktų puslapiams ir taip pat nukreipimo puslapiams jūsų tinklalapyje.
5. Kurkite geresnį turinį
El. pašto adresyno turėjimas yra susijęs ne tik su reklaminių kampanijų organizavimu ir pardavimų vystymu. Jis taip pat tarnauja kaip platforma, suteikianti jums daugiau išsamios informacijos apie jūsų tikslinę auditoriją.
Pavyzdžiui, el. pašto adresyno segmentus galite panaudoti specialioms žmonių grupėms sukurti, kad turėtumėte informacijos apie jūsų prenumeratorių buvimo vietą, interesus, pareigybes, išsilavinimą, lytį ir kt. Be to, naudodamiesi el. pašto adresynu, galite atlikti tyrimus ir nuomonių apklausas, kad sužinotumėte, su kokiais klausimais ir problemomis susiduria jūsų lankytojai.
Paskui šią informaciją galite panaudoti, kurdami geresnius tinklaraščio įrašus ir vaizdo medžiagą, kurie ne tik pritrauktų tikslinius klientus į jūsų tinklalapį, bet ir būtų gerose pozicijose „Google“.
El. paštas yra galinga rinkodaros priemonė, kurią galima naudoti įvairiais būdais, reklamuojant ir auginant savo verslą. Naudokitės šia priemone prisijungimui prie kitų tinklalapių, tinklaraščių ir įtakingų asmenų, didindami savo matomumą ir plėtodami verslą.