
Kurkite paspausdimus skatinančias ir SEO pritaikytas straipsnių antraštes
Jums, kaip tekstų kūrėjui, redaktoriui ar tinklalapio savininkui/administratoriui, patartina laikytis kelių paprastų SEO taisyklių, jei norite padidinti savo tinklalapio lankytojų ir skaitytojų ratą bei stiprinti savo prekės ženklą internete. Būkite matomi paieškos sistemoms, dirbkite su savo personalu ir stebėkite, kaip gerėja jūsų tinklalapio statistika.
Pasirinkite tinkamą raktažodį arba raktinę frazę
Gero optimizavimo paieškos sistemoms (SEO) pagrindas yra tinkamos raktinės frazės arba raktažodžio suradimas. Yra keli nemokami analizės įrankiai, kurie gali padėti jums surasti vartotojų ieškomą raktinę frazę, susijusią su jūsų straipsnio turiniu.
Jūs turite parinkti tokį raktažodį, kuris atitiktų ne tik kiekvieną dieną rašomus naujienų pobūdžio straipsnius, bet visą jūsų turinį. Reikėtų išanalizuoti specifinius ir svarbius požymius, kituose tinklalapiuose publikuojamus straipsnius ir kitą svarbų turinį bei surasti būtent tokias raktines frazes, kurios į jūsų puslapį pritrauktų maksimalų skaičių lankytojų.
Antraštės turi būti pritaikytos SEO
Jus tikriausiai mokė rašyti kūrybiškas antraštes, kurios susilauktų didžiausio dėmesio. Jei savo karjerą pradėjote ne nuo rašymo internetiniams naujienų portalams, tada, kad ir kokie kūrybiški būtumėte, paieškos sistemos jūsų antraščių nepastebės.
Antraštė „Miškus sunaikino gaisrai“ su degančio miško nuotrauka tinka laikraščiui, tačiau internete straipsnio paieška tokiu pavadinimu rezultatų neduos.
Antraštės internetui kuriamos pagal kitokį principą. Jeigu norite sudominti skaitytojus ir kad jus pastebėtų paieškos sistemos, jūsų sukurta antraštė turi atspindėti pačius svarbiausius dalykus, apie kuriuos rašote savo straipsnyje. Antraštė „Nesiliaujantys miškų gaisrai sunaikino Šiaurės Kalifornijos miškus ir tūkstančius pastatų“ apibūdina straipsnį, yra pritaikyta paieškos sistemoms ir skatina skaitytoją paspausti nuorodą ir sužinoti visą informaciją.
Optimizuokite straipsnį
Jeigu raktažodžio frazė vartojama tik straipsnio antraštėje, tokį straipsnį paieškos sistema vertina kaip silpną. Tai galima prilyginti atvejui, kai reporteris, išsiųstas į įvykio vietą sužinoti naujienų, grįžta be jokių detalių ir interviu, kurių reikia reportažui parengti.
Jeigu raktinė frazė bus „prėska“, jūs tesukursite silpną nuorodą, kuri tikrai nepasieks gerų pozicijų paieškos sistemoje. Raktinę frazę reikia pagardinti „prieskoniais“ visame straipsnyje, kad ji įgautų pikantiškumo ir iškoptų į aukštesnes paieškos sistemos rezultatų pozicijas.
SEO yra menas. Venkite SEO triukų (juodojo SEO) ir blogų įpročių savo tinklalapyje, jeigu nenorite, kad jis būtų nubaustas. Iš visų naudingų SEO patarimų, kurių negalima pamiršti, pastarasis padės jums išlikti paieškos sistemos matymo lauke. Jeigu protingai naudosite raktažodžius kiekviename straipsnyje, niekas negalės apkaltinti jūsų nesąžiningu būdu pasiekus gerus rezultatus paieškos sistemoje.
Rašykite savo auditorijai
Pradėjus koncentruotis į SEO, lengvai galima pamiršti, kad rašote žmonėms. Kurti SEO pritaikytą turinį nėra taip paprasta.
Visada rašykite ne paieškos sistemai, o savo tikslinei auditorijai. Paieškos sistemos uždavinys – pateikti kokybišką turinį jūsų auditorijai. Rašant ne žmonėms, o paieškos sistemai, šis uždavinys nebus įgyvendintas. Jūsų sukurtas turinys bus sunkiai skaitomas. Lankytojai paliks jūsų tinklalapį, ieškodami jūsų konkurentų straipsnių, parašytų žmogui, o ne paieškos sistemos algoritmams.
Naudokite optimizuotus paveikslėlius
Paveikslėliai padeda papasakoti istoriją ir yra pagrindinis jūsų SEO komponentas. Tai viena iš SEO taisyklių, kuri deja dažnai lieka pamiršta.
Paieškos sistemos robotai, apsilankę jūsų tinklalapyje, taip pat pastebi jūsų paveikslėlių ALT žymas ir pavadinimus. Naudojamiems paveikslėliams skirtas jūsų parašytas tikslinis tekstas gali padidinti SEO vertę.
Jeigu jūsų raktinė frazė yra susijusi su maistu išsinešimui, panaudokite tai savo paveikslėlio ALT žymoje ir antraštėje. Jūsų paveikslėlio ALT žymoje raktinė frazė „maistas išsinešimui“ galėtų būti pateikta taip: „Fast&Tasty maistas išsinešimui“. Savo raktažodžio frazę galite sustiprinti antrašte „Rytiečių virtuvės mėgėjų pamėgtas Fast&Tasty maistas išsinešimui“.
Pasitelkite papildomas pagalbines priemones
Daugumoje naujienų pobūdžio tinklalapių po kiekvienu straipsniu yra atitinkamų susijusių straipsnių skiltis, paremta konkretaus straipsnio turiniu. Dažniausiai tokios nuorodos į susijusio turinio straipsnius yra automatiškai parinktos pagal jūsų straipsnyje vartojamus žodžius.
Pritaikykite pavadinimus ir turinį taip, kad jie atitiktų jūsų raktinę frazę. Jeigu raktažodis yra „SEO“, susijusių straipsnių skiltį pavadinkite „Daugiau straipsnių apie SEO“.
Tokioje skiltyje pateiksite (arba tai bus padaroma automatiškai) nuorodas į tokius savo tinklalapyje esančius straipsnius kaip „SEO statistika“, „SEO paslaugos ir vyraujančios SEO paslaugų kainos“, „SEO strategija ir raktažodžių tyrimas“. Tikslas – įtraukti straipsnių nuorodas į susijusių straipsnių skiltį, akcentuojant jūsų raktažodį arba raktinę frazę.
Visą laiką stebėkite savo puslapį
SEO darbas nebus užbaigtas tol, kol paieškos rezultatuose nepasieksite pirmos pozicijos. Tačiau net ir pasiekę pirmąją poziciją, turėtumėte stebėti savo tinklalapio situaciją, kad žinotumėte, ar jūsų tinklalapis išlaiko savo pozicijas.
SEO problemas galite pastebėti naudodamiesi įvairiais tinklalapių analizės įrankiais. Jeigu jūsų tinklalapyje sumažėja lankytojų srautas arba jų susidomėjimas konkrečiu straipsniu, tai gali būti signalas, kad jūsų SEO pozicijos krito.
Aptikę nuorodą, kuri kiekvieną mėnesį gerokai krito žemyn, pasistenkite išsiaiškinti priežastį. Gal straipsnyje skelbiamos naujienos nebeaktualios, pvz., niekam nebekelia susidomėjimo universiteto krepšinio komandos laimėjimas, nes galiausiai komanda pralaimėjo svarbias varžybas ir nepateko į finalą?
O gal jūsų tinklalapyje yra straipsnis, kurio pozicijos anksčiau buvo aukštos, tačiau dabar krito ir jūs neturite tam paaiškinimo, pvz., laipsniškai mažėja susidomėjimas nacionalinio parko lankytojų gidu, kuris anksčiau metai iš metų buvo didelis.
Apsilankykite paieškos sistemoje ir patikrinkite, kokia yra jūsų raktinės frazės būklė. Panagrinėkite konkurentus ir kodėl jie jus aplenkė.
Dar kartą peržiūrėkite savo straipsnį – gal atėjo laikas jį atnaujinti ir optimizuoti? Priežastis gali būti visai paprasta, kaip antai pasenęs turinys arba prastos nuorodos, dėl kurių skaitytojams jūsų straipsnis nebekelia susidomėjimo ir dėl to krenta jūsų pozicijos paieškos sistemoje.
Mokykite savo darbuotojus
Kiekvienas straipsnis, kuris nėra optimizuotas paieškai – tai prarasta galimybė kurti savo įvaizdį internete. Gerai įvaldę šiuos SEO principus, išmokykite ir savo darbuotojus, kad ir jie iš naujo įvertintų, kaip rašo straipsnius jūsų tinklalapiui.