Pranešama, kad „Google“ paieškos rezultatuose taiko ilgesnius meta pavadinimus
Remiantis naujausia informacija, „Google“ leidžia ilgesnius meta pavadinimus (arba meta antraštes) paieškos rezultatuose.
„RankRanger“ sekimo įrankiai rodo, kad puslapių meta pavadinimų vidutinis ilgis paieškos rezultatuose padidėjo nuo 55 iki 83 simbolių (šio straipsnio rašymo metu).
Simbolių skaičius didėjo laipsniškai visą mėnesį, o rugsėjo 29 d. pasiekė maksimumą. Kadangi šis didėjimas laikėsi pastarąsias dvi savaites, tai nėra tik laikinas pasikeitimas.
Tačiau praėjusių metų gruodžio mėnesį „Google“ padidino meta aprašymų ilgį, o po kelių mėnesių vėl juos sutrumpino. Todėl tik laikas parodys, ar „Google“ išlaikys tokias ilgesnes antraštes.
Taigi, ar turinio kūrėjams ir interneto svetainių savininkams reikia atnaujinti savo puslapių meta antraščių žymas?
Atsakymas į šį klausimą būtų – „tikrai ne“. Bent jau ne dabar. Dar per anksti reaguoti į šį pranešimą apie puslapių meta antraščių ilginimą. Be to, „Google“ dar turi oficialiai patvirtinti šį pasikeitimą ir (arba) pateikti atitinkamus nurodymus.
Kai „Google“ pailgino meta aprašymus praėjusiais metais, ji tvirtai rekomendavo interneto svetainių savininkams nedaryti atnaujinimų visoje svetainėje. Kodėl? Nes paieškoje aprašymus galima dinamiškai generuoti pagal naudotojų užklausas.
Taigi, „Google“ galėtų naudoti būtent tai, kas parašyta meta žymose. Kitais atvejais „Google“ galėtų išsitraukti kitą tekstą iš puslapio, kad padarytų jį svarbesniu individualaus naudotojo atliekamai paieškai.
Vadinasi, nėra reikalo imti ir viską perrašyti. „Google“ galiausiai nurodys norimą paieškos rezultatuose rodomą meta pavadinimų ilgį.