Metas pasitelkti dirbtinį intelektą
Rinkos lyderiai, tokie kaip „Amazon“, „eBay“ ir „Netflix“ naudojasi dirbtiniu intelektu (DI), siekdami pakelti klientų aptarnavimą į visiškai naują kokybės lygį. Tuo tarpu daugelis smulkių įmonių savininkų vis dar mano, kad potencialių klientų aptarnavimui užteks pokalbių realiu laiku jų interneto svetainėse, tačiau taip manydami jie daro didelę klaidą.
Dirbtinis intelektas pakeitė internetinę prekybą, suteikdamas verslui galimybę įprasminti savo duomenis ir juos tinkamai panaudoti, taikant pažangesnius algoritmus. Šiame pokalbių priemonėmis paremtos komercijos amžiuje dirbtinis intelektas yra būtinas asmeninei patirčiai. Verslas be DI strategijos yra beveik pasmerktas žlugti.
Dar visai neseniai dideles investicijas į DI galėjo sau leisti tik didžiosios kompanijos. Dabar situacija pasikeitė. DI prieinamumas visų dydžių įmonėms didėja. Per ateinančius kelerius metus DI bus vis plačiau diegiamas įvairiose organizacijose. Tie, kurie tai padarė anksčiau, jau mėgaujasi vaisiais. Jei jūs to dar nepadarėte – dabar pats laikas pradėti.
Išvardysime keturias priežastis, kodėl jūs (ir kiekvienas mažos įmonės savininkas) turėtų įtraukti DI paremtą technologiją į savo pardavimų ir klientų aptarnavimo technologijas.
1. Pralenkite konkurentus
Virtualūs padėjėjai, išmanieji veidrodžiai, vaizdo paieška, pokalbių robotai – kad ir kokio dydžio būtų jūsų įmonė, jos ateitis yra DI. Kai kurie ekspertai prognozuoja, kad iki 2020 m. 85% kontaktų su klientais vyks be žmogaus dalyvavimo. Tačiau tai neatsitiks per naktį net ir tokiame sparčios technologijų pažangos amžiuje, kaip dabar.
Remiantis Forrester atliktu tyrimu, 85% įmonių svarstė galimybę pasitelkti DI technologijas, tačiau jas iš tikrųjų įdiegė tik 12% įmonių. To nepadariusios įmonės praleido puikią progą. Įmonės, kurios įdiegė DI technologijas, pralenks savo konkurentus.
IŠVADA: Personalizuotas DI – mūsų ateitis. Naudokite DI arba pralaimėkite prieš savo konkurentus – viskas labai paprasta.
2. Taupykite pinigus
DI gali padėti mažoms įmonėms laikui bėgant sumažinti savo kaštus. Tačiau daugelis įmonių vadovų nepakankamai įvertina DI panaudojimo ankstyvame etape svarbą. Pradinės išlaidos techninei įrangai ir infrastruktūrai iš tikrųjų yra nemažos. Tačiau jums tai neturėtų būti didele kliūtimi, kadangi toks sprendimas taptų dideliu šuoliu į priekį.
DI pagalba jūsų darbuotojai gali kurti personalizuotą klientų bazę, tokiu būdu padidindami klientų skaičių ir užtikrindami jų išsaugojimą. Jei jūs esate vienas iš mažmeninių prekybininkų, jūsų ribotas biudžetas reiškia, kad galite siūlyti nuolaidas tik labai nedideliam skaičiui potencialių klientų. Deja, gali būti sunku sužinoti, kokią nuolaidą taikyti produkto kainai arba kokiam klientui pateikti tokį viliojantį pasiūlymą. DI gali padėti pritaikyti teisingą nuolaidą tinkamam klientui ir tokiu būdu gauti geresnę investicijų grąžą.
DI gali jums būti naudingas beveik kiekviename prekybos kanale, įskaitant pranešimus apie pasiūlymus, rinkodarą, naudojantis el. paštu ir SMS. DI gali nustatyti, kada yra geriausias laikas siųsti pranešimus kiekvienam klientui, todėl jūs padidinsite savo galimybes pritraukti daugiau klientų ir pagerinsite konversijos rodiklius. DI taip pat gali būti naudingas nustatant kiekvienam gavėjui tinkamus rinkodaros kanalus. Ši informacija padeda perduoti klientams reikiamą žinutę tinkamu laiku. Jūs tiesiog racionaliau panaudojate rinkodarai skirtą biudžetą.
IŠVADA: DI nėra vien priemonė pinigams sutaupyti – tai būtinybė, siekiant patenkinti jūsų klientų lūkesčius, kurie nuolatos darosi sudėtingesni.
3. Internetinę prekybą paverskite pranašesne
Aukšto lygio aptarnavimas – tai mažų įmonių raktas į sėkmę. Daugelis bendrovių deda papildomas pastangas, kad pradžiugintų savo klientus. Fizines paslaugas teikiantys mažmenininkai siūlo specialų aptarnavimą. Jie siekia pritaikyti savo paslaugas pagal lojalių klientų prioritetus. Mažos įmonės internete neturėjo galimybės personalizuoti savo paslaugų, kol neatsirado DI.
Plačiąja prasme DI yra priemonė, padedanti personalizuoti internetinę prekybą, padidinti jos pasiekiamumą ir prieinamumą. Jeigu nenaudosite DI, jums gali būti sudėtinga efektyviai panaudoti klientų duomenis, turėsite mažiau galimybių nustatyti būdus, kaip veiksmingai suskirstyti į segmentus savo klientus pagal jų pirkimo įpročius. DI palengvina klientų ankstesnių veiksmų analizę ir padeda nuspėti jų elgseną ateityje.
IŠVADA: Internetinė prekyba nuolatos auga, kaip ir klientų lūkesčiai. DI yra vienas iš kelių prieinamų būdų šiems lūkesčiams patenkinti.
4. Taupykite laiką
Rinkodara yra labai svarbi kiekvieno verslo sėkmei. Todėl jums dažnai reikia samdyti daugiau žmonių ir skirti žmogaus darbo valandas, jei norite pasiekti gerų rezultatų. Deja, mažos įmonės dažnai neturi išteklių, kuriuos galėtų skirti rinkodarai.
DI gali padėti smulkiems mažmenininkams automatizuoti užduotis ir pasiekti reikiamą klientą, pateikiant jam tinkamą žinutę tinkamu laiku.
PAGRINDINĖ IŠVADA: DI ne tik gali padėti jums sutaupyti pinigų, bet ir paversti jūsų rinkodarą veiksmingesne ir tikslingesne.