SEO auditas

SEO auditas – tai procesas, kurio metu analizuojama vidinė ir išorinė tinklalapio būklė, siekiant išsiaiškinti veiksmus, kurių reikėtų imtis, norint kuo geriau atlikti vidinę ir išorinę tinklalapio optimizaciją, tokiu būdu pagerinant tinklalapio pozicijas paieškos sistemoje.

SEO auditas

Pagrindinės SEO audito sudedamosios dalys

Pagrindinis SEO audito tikslas – nustatyti silpnąsias tinklalapio vidinės ir išorinės optimizacijos vietas bei pagerinti SEO kampaniją.

TIKSLAI IR TIKSLINGUMAS

TIKSLŲ NUSTATYMAS: pagrindinių SEO kampanijos tikslų nustatymas (dažniausiai jis būna tiesiogiai susijęs su pagrindiniais verslo tikslais). Žinant, kokį tikslą norima pasiekti, galima veiksmingiau planuoti tolimesnius SEO kampanijos veiksmus.

RAKTAŽODŽIŲ TIKSLINGUMO ANALIZĖ: būtina atlikti anksčiau naudotų raktažodžių įvertinimą. Jis padeda suprasti, ar pasirinkta teisinga kryptis. Be to, raktažodžių tikslingumo analizė padeda identifikuoti iki tol nenaudotus tikslinius ir mažu konkurencingumu pasižyminčius raktažodžius.

PUSLAPIŲ TINKAMUMAS TIKSLINIAMS RAKTAŽODŽIAMS: būtina nustatyti, ar tinklalapio vidiniai puslapiai yra tinkamai optimizuoti tiksliniams raktažodžiams. SEO auditas yra neatsiejamas nuo tinklalapyje skelbiamo turinio vertinimo.

KONKURENCIJOS VEIKSNIAI

KONKURENCINGUMO VEIKSNIŲ VERTINIMAS: atsižvelgiant į pagrindinius jūsų konkurentus, reikia įvertinti, ar pasirinkti tiksliniai raktažodžiai yra labai konkurencingi. Tada reikia nustatyti, koks vidinis turinys ir išorinės nuorodos konkurentams padeda pasiekti esamą rezultatą. Nustačius šiuos duomenis, galima tiksliau įvertinti, kurie jūsų tinklalapio optimizacijos sprendimai yra netinkami, ir ką būtų galima pakeisti.

TECHNINĖ DALIS

TINKLALAPIO TECHNINĖ ANALIZĖ: reikia išanalizuoti tinklalapio techninę būklę, kuri gali neigiamai paveikti vartotojo patirtį (UX) ir jūsų tinklalapio pozicijas paieškos sistemoje. Analizuojant techninę tinklalapio būklę, didelis dėmesys kreipiamas į tinklalapio veikimo spartą, struktūrą, vidines nuorodas, programinį kodą, mobiliąją versiją, raktažodžių išdėstymą, „meta“ duomenis, nuorodų nukreipimą sprendimams, indeksavimo klausimą, pasikartojantį („dubliuotą“) turinį, neveikiančias vidines nuorodas ir kt.

TURINYS

TURINIO ANALIZAVIMAS: kokybiškas, naudingas (naudingesnis nei jūsų konkurentų), įtraukiantis, tikslus, išbaigtas, originalus ir tinkamai optimizuotas turinys yra raktas į sėkmę, todėl SEO audito metu reikia įvertinti, ar iki tol vykdyti turinio rinkodaros sprendimai yra efektyvūs, ir kokių veiksmų reikėtų imtis, kad jie būtų dar efektyvesni.

ELGSENOS VEIKSNIAI

VARTOTOJO PATIRTIES (UX) ANALIZĖ: reikia išsiaiškinti, kaip vartotojai elgiasi jūsų tinklalapyje (t.y., kokius veiksmus ir kaip greitai bei efektyviai jie atlieka). Tokie parametrai, kaip atmetimo rodiklis (angl. „Bounce rate“), vidutinis tinklalapyje praleistas vartotojo laikas, keliavimas iš vieno vidinio puslapio į kitą ir kt. yra labai svarbūs efektyvesnių sprendimų priėmimui, tokiu būdu pagerinant vartotojo patirtį.

IŠORINIŲ NUORODŲ TINKLAS

IŠORINIŲ NUORODŲ ANALIZĖ: SEO auditas yra neįsivaizduojamas be išorinių nuorodų analizės. Tai yra viena iš svarbiausių audito sudedamųjų dalių. Šios analizės metu nustatoma, koks yra tikrasis išorinių nuorodų tinklas ir kokius sprendimus reikėtų priimti, kad jis būtų stipresnis, efektyvesnis ir konkurencingesnis. Išorinės nuorodos, nukreipiančios į jūsų tinklalapį, privalo būti autoritetingos, diferencijuotos, tikslinės, o raktažodžiai su nuorodomis (angl. „Anchor text“) – diversifikuoti. SEO audito metu nustatomas ir į jūsų tinklalapį nukreipiančių skirtingų domenų skaičius bei patikimumas, įvertinamas išorinių nuorodų tinklo kūrimo sistemingumas, kintamumas ir skirtingi nuorodų šaltiniai.

SEO auditą sudaro ir daugiau veiksnių, todėl labai svarbu, kad šis darbas būtų atliktas profesionaliai ir kruopščiai. Jei norite, kad jūsų tinklalapis taptų konkurencingas ir gerokai pranoktų pagrindinių konkurentų tinklalapius, kreipkitės tel. +370 62 997766 arba el. paštu info@loris.lt.