Konversijos optimizavimas

Konversijos optimizavimas – tai metodas, kurio pagalba pasyvūs tinklalapio lankytojai paverčiami aktyviais, įgyvendinančiais jūsų norimus veiksmus.

Optimizuojant konversiją, labai svarbu nustatyti, ko tinklalapio vartotojai ieško, o tuomet pasirūpinti, kad jie rastų būtent tai, ko jiems reikia.

Konversijos optimizavimas

3 pagrindinės priežastys, kodėl konversijos optimizavimas yra būtinas

  1. Didesnis konversijos rodiklis – didesnis investicinis atsiperkamumas („ROI“)
  2. Pelningiau nei stengtis pritraukti dar daugiau lankytojų
  3. Padeda tinklalapyje kuo ilgiau išsaugoti lankytoją

Jei naudojatės įvairiomis reklamos priemonėmis, kurios turėtų padėtį į jūsų tinklalapį pritraukti daugiau vartotojų, galiausiai tampančių jūsų klientais ar atliekančių kitus veiksmus, kurie padeda padidinti jūsų generuojamas pajamas – turite labai aiškų tikslą, tačiau didelis lankytojų srautas nereiškia didesnių pardavimų. Jei konversijos rodiklis yra žemas, net ir didelis lankytojų srautas nenulems norimo rezultato.

Tuo tarpu aukštas konversijos rodiklis reiškia, kad jūsų investicinė grąža („ROI“) bus didesnė. Tai reiškia, kad gerokai svarbiau jau esamus tinklalapio lankytojus paversti klientais nei pritraukti dar daugiau lankytojų. Profesionaliai atliktas konversijos optimizavimas padeda išlaikyti lankytojų dėmesį, paskatinti juos veikti ir atlikti visus veiksmus, kurie jums leidžia pasiekti norimą rezultatą.

Jei jau pavargote investuoti į reklamą, kuri nepadeda pasiekti geresnių rezultatų, skambinkite tel. +370 62 997766 arba rašykite el. paštu info@loris.lt ir mes pateiksime jums efektyviausią pasiūlymą.