Išorinis SEO

Skirtingai nei vidinė tinklalapio optimizacija, išorinis SEO – tai optimizavimo veiksmai, kurie yra atliekami už tinklalapio ribų. Paieškos sistemoms stengiantis nustatyti, kurie tinklalapiai galėtų būti geriausiu pasirinkimu interneto vartotojams, besinaudojantiems paieškos sistemomis, labai didelis dėmesys yra skiriamas išoriniams veiksniams – atsižvelgiant į juos paieškos sistemos algoritmai nustato, kaip kiti interneto vartotojai ir tinklalapiai vertina jūsiškį internetinį projektą.

Profesionali išorinė tinklalapio optimizacija užtikrina, kad jūsų tinklalapis būtų geriau matomas virtualioje erdvėje, gerėtų jo pozicijos, didėtų sklaida, socialinis atsakas ir kiti parametrai.

Išorinis SEO

Pagrindiniai išorinės tinklalapio optimizacijos elementai

Norint pagerinti savo tinklalapio pozicijas internetinėje paieškos sistemoje, atlikus vidinę tinklalapio optimizaciją, yra vykdomas išorinis SEO.

TINKLALAPIO PATIKIMUMO VERTINIMO VEIKSNIAI

AUTORITETAS: išorinės internetinės nuorodos, dalijimasis socialiniuose tinkluose ir kiti veiksniai turėtų didinti jūsų internetinio tinklalapio autoritetą paieškos sistemų atžvilgiu.

PRALEIDŽIAMAS LAIKAS: paieškos sistemos daug dėmesio skiria laikui, kurį tinklalapyje praleidžia vartotojai. Kuo šis laikas ilgesnis (vartotojai nemažai laiko praleidžia skaitydami, žiūrėdami vaizdo medžiagą, naršydami po tinklalapį), tuo mažesnis atmetimo rodiklis.

ISTORIJA: kuo ilgesnė ir geresnė tinklalapio arba jo adreso istorija – tuo palankesnis paieškos sistemų vertinimas.

TAPATYBĖ: tiek paieškos sistemoms, tiek vartotojams turėtų būti labai lengva sužinoti tinklalapio tapatybę. Ji jokiu būdu neturi būti slepiama.

ŽALINGI VEIKSNIAI: tinklalapyje negalima talpinti piratinio turinio – paieškos sistemos tai aptinka labai greitai. Tinklalapis (ypač jo apatinė dalis) neturėtų būti perkrautas reklama.

IŠORINĖS NUORODOS

KOKYBĖ: į jūsų tinklalapį atkeliaujančių išorinių nuorodų internetiniai šaltiniai turi būti patikimi, kokybiški, autoritetingi ir palankiai vertinami paieškos sistemų.

TURINYS: išorinės nuorodos, kurios nukreipia į jūsų tinklalapį, turėtų naudoti raktažodžius, pagal kuriuos norite būti surasti – raktažodžius būtina tinkamai diferencijuoti.

KIEKIS: į tinklalapį nukreipiančių kokybiškų išorinių nuorodų kiekis turi didelės reikšmės pozicijų pokyčiams.

ŽALINGI VEIKSNIAI: mokant už nuorodas, kuriomis siekiama pagerinti tinklalapio pozicijas, galima labai greitai sulaukti neigiamo paieškos sistemų vertinimo. Be to, fiktyvus nekokybiškų išorinių nuorodų tinklas (tinklaraščių komentaruose, forumuose ir pan.) ilgainiui taip pat turi didelį neigiamą poveikį pozicijų pokyčiams.

LOKACIJA

ŠALIS IR LOKACIJA: paieškos sistemos atsižvelgia ir į tai, kokioje rinkoje veikia konkretus tinklalapis ir iš kur į tinklalapį atkeliauja pagrindinis vartotojų srautas.

SOCIALINIAI TINKLAI

SOCIALINIS ATSAKAS: svarbu, ne tik tai, kad vartotojai reguliariai lankytųsi jūsų internetiniame tinklalapyje, bet ir tai, kad jame aiškiai atsispindėtų teigiamas socialinis atsakas (socialiniuose tinkluose).

REPUTACIJA: tai, kas jau yra populiaru, gali padidinti ir jūsų tinklalapio žinomumą, todėl verta pasirūpinti, kad jūsų turiniu socialiniuose tinkluose dalytųsi ir tie, kurie juose yra labai gerai žinomi.

PASIDALINIMAI: jei jūsų skelbiamas turinys socialiniuose tinkluose susilaukia didelio pasidalijimų skaičiaus (ir taip yra nuolat), didėja jūsų tinklalapio patikimumas, žinomumas ir sklaida.

Išorinis SEO turi ir daugiau elementų, todėl jei norite, kad jūsų tinklalapio išorinė optimizacija būtų atlikta profesionaliai ir turėtų didelę išliekamąją vertę, skambinkite tel. +370 62 997766 arba rašykite el. paštu info@loris.lt.