Google AdWords reklama

Google AdWords reklama – tai priemonė, padedanti į jūsų tinklalapį pritraukti tikslinius lankytojus,  mokant tik už rezultatą. Naudodamiesi Google AdWords reklama, jūs mokėsite už reklamos paspaudimus. Tai reiškia, kad jums reikės mokėti tik tada, kai lankytojas iš Google internetinės paieškos puslapio pereis į jūsų tinklalapį.

Google AdWords reklama

Kaip veikia AdWords?

  1. Jūs kreipiatės į mus, siekdami pritraukti papildomą klientų srautą, tokiu būdu parduodant jūsų produktą arba paslaugą.
  2. Mes išanalizuojame rinką ir parengiame jūsų poreikius atitinkančią strategiją, kuri yra paremta geriausiai jūsų paslaugas parduodančiais raktiniais žodžiais.
  3. Sukuriame Google AdWords reklamos kampaniją, kuri yra nuolatos prižiūrima ir atnaujinama. Nuolatinis rezultatų sekimas yra geros kampanijos garantas.
  4. Atsižvelgiant į pasirinktą strategiją, jūsų tinklalapio skelbimas bus arba vienoje iš keturių viršutinių Google paieškos pozicijų arba vienoje iš trijų apatinių.
  5. Google AdWords reklama veikia visame pasaulyje, todėl jums nebūtina apsiriboti vien Lietuvos rinka. Taip pat reklamą galima nukreipti į skirtingomis kalbomis internete naršančius vartotojus arba tik į tuos, kurie yra tam tikrame mieste ar rajone (pvz., Google AdWords reklamą galima rodyti tik Kauno miestui arba Klaipėdos rajonui).

Kodėl verta rinktis Google AdWords?

  1. Jūsų skelbimas gali būti pats pirmas, kurį pamatys jūsų tinklalapio tikslinė auditorija.
  2. Jūs mokėsite tik už tuos lankytojus, kurie iš Google paieškos atkeliaus į jūsų tinklalapį.
  3. Galėsite nustatyti, kiek lankytojų, atėjusių per AdWords, tapo Jūsų klientais. Todėl galėsite labai lengvai ir tiksliai įvertinti kiekvieno mėnesio ar net savaitės investicinės grąžos rodiklį (ROI) ir, atsižvelgiant į pasiektus rezultatus, didinti arba mažinti reklamos biudžetą.
  4. Rezultatų sulaukiama iš karto. Skirtingai nei kitų reklamos priemonių atveju, pradėję naudotis AdWords reklama, klientų pagausėjimą pajusite jau tą pačią dieną.
  5. Reklamos biudžetas priklauso tik nuo jūsų. Jūs galite išleisti 5 Eur per dieną, tačiau taip pat galite išleisti ir 500 Eur. Mes savo ruožtu pasiūlysime jums optimaliausią ir efektyviausią variantą.
  6. Dėka Google AdWords reklamos į jūsų tinklalapį atkeliauja būtent tie klientai, kurie internete ieškojo jūsų teikiamų paslaugų ar parduodamų prekių, todėl tai yra internetinės reklamos priemonė, pasižyminti kone didžiausiu konversijos rodikliu.
  7. Google AdWords taip pat padeda ir kitiems pardavimų kanalams (asistuojančios konversijos). Jeigu jūsų tinklalapio optimizaciją yra atlikta profesionaliai, tai ir jūsų tinklalapio pozicijos organinėje paieškoje bus aukštos. Tuomet, naudodami Google AdWords, galėsite tikėtis geriau besikonvertuojančių klientų tiek iš mokamos, tiek ir iš nemokamos internetinės paieškos.

Google AdWords taip pat leidžia reklamuotis ir savo partnerių tinklalapiuose, pateikiant juose vaizdinę reklamą – Google Display Network (GDN), ir reklama persekioti klientus, kurie, atėję į jūsų tinklalapį pirmą kartą, nenusprendė įsigyti jūsų parduodamų prekių ar siūlomų paslaugų (Google remarketingas).

Kaip apskaičiuoti Google AdWords kampanijos ROI (investicijų grąžą)?

Jei turite internetinę parduotuvę, tikriausiai žinote vidutinio krepšelio vertę. Įsivaizduokime, kad jūsų parduotuvės vidutinis krepšelis yra 50 Eur.

Jūs esate nustatę 300 Eur AdWords reklamos biudžetą per mėnesį.

Jei vidutinis MUP (mokestis už paspaudimą) = 1 Eur, tai per mėnesį iš AdWords reklamos gausite 300 tinklalapio lankytojų.

Esant 5% konversijos rodikliui (5 iš 100 lankytojų tampa pirkėjais), per mėnesį iš AdWords reklamos sulauksite 15 pirkėjų, o tai reikš vidutiniškai 750 Eur pajamų. Atėmus iš jų 300 Eur išlaidas reklamai, šio kanalo investicinė grąža bus 450 Eur.

Tam, kad šis reklamos kanalas pasiteisintų esant 1 Eur vidutiniam MUP ir 50 Eur vidutiniam krepšeliui, jūsų Google AdWords konversijų rodiklis turi būti ne mažesnis nei 2%.

Reklamos biudžetą, jos skelbimus ir raktinių žodžių kiekį galima koreguoti visą laiką, o tai reiškia, kad, pasikeitus situacijai ir kampanijai duodant mažesnę naudą nei tikėtasi, galima reaguoti greitai ir vėl matyti puikius rezultatus.

Kreipkitės į mus, ir mes, išanalizavę jūsų projektą bei jūsų poreikius, pateiksime jums subalansuotą Google AdWords strategiją, kuri leistų pasiekti jūsų užsibrėžtus tikslus. Skambinkite tel. +370 62 997766 arba rašykite el. paštu info@loris.lt.

TAIP PAT SKAITYKITE: SEO paslaugos | SEO straipsniai | Reklama internete | Facebook reklama